1 August APELURILE

Primu apel:Am sunat-o pe fata cu care am stabilit o intalnire chiar daca mi-o spus ca are prieten si un program incarcat,intr-e timp am aflat ca din data de 1 august e in concediu(asa mi-o spus ea ),am sunat :tzrrr!,Tzzrr!,Tzzr!,Ea:,,Aloo?,Eu:,,Heei!,Buna draga ce mai faci? :),Ea:,,Buna,dar cine esti?,Eu:Sunt Eu Srgian,cel cu care ai vb pe facebook,Ea:,,Aaa Da,uite bine am venit la Mall sa ma vad cu almeu si dupa aia plec acasa mai incolo,tu cf?,Eu:foarte bine vorbesc cu tine :)),Sti? ma asteptam ca atunci cand mi-ai dat nr sa sune melodia lui britney spears :))),Ea:,,Wtf ?:)),dece te asteptai? :),Eu:,,pai nu stiu mi-am dat seama ca esti mai interesanta,energetica,adventurista..,Ea:hmm,de unde sti ca nu am o melodie care e pentru twerking:)),Eu:,,pai cand suna nu vad decat un tzzr ,tzzr normal:)),Ea:aha:)),Eu:uite maine am ceva treaba dar poimaine(joi) vreau sa te scot in oras,ora 16:00 dupa masa suna bine ?:),Ea:aaa..,nu suna bine pentru ca atunci sunt la strand,Eu:,,aha pai atunci poate mai deseara ,Ea:,,nu stiu vorbim,Eu,,e inregula oricum mai exista zile nu-i stress,Ea:ok,Bun pai te las si mai vb o seara faina iti doresc:),Ea:,,mersi lafel!,Nb!”(am incheiat cat mai repede conversatia pentru ca nu era momentul potrivit plus ca are prieten si eu trebe sa fiu cat mai discret).

Al-2-lea Apel:Am sunat alta fata care din facebook am combinat-o nr de tel etc,la inceput nu vroia sa mi-l dea cand tot il l-am cerut si la un moment dat nu am mai insistat decat cu umor arogant(ca sa nu fiu enervant),si la un moment dat trebuia dela sat sa vina in oras,si eu i l-am dat si i-am spus ca sa ma sune cand este in oras,si asa o si facut dar la un moment dat nu mai putea sa ramana ca sa ne vedem asa cum mi-o si spus (cand mo sunat),o trecut ceva timp pana cand azi am sunat-o iar,si mi-o spus ca se plictiseste si nu stie ce film sa caute,eu am intrebato ce gen ii place,ea mi-o spus ca romance,eu i-am recomandat un film plus i-am trimis si linku pe facebook cu acel film intre timp mai si vorbeam cu ea folosind niste tehinici din modul,raspunsul o fost cat se poate de pozitiv (fiind foarte atent la tonul voci ei daca radea in soapta ,sau nu ),pana la urma i-am spus ,,ok lasa filmu sa se incarce ,mai vb 5 min si te las sa te uiti,ea mi-o spus dar putem vb si in timp ce mai uit ,iar eu i-am spus ok :),sincer si eu pot face 200 de lucruri deodata dar cand vorbesc cu tine am multe emoti si mi-e greu sa-l fac doar pe asta (pe cand daca nu vb cu tine pot face 200 de lucruri deodata linistit) ea o inceput unpic ca chicoteasca razand punandu-mi intrebari gen ,,pe bune?:))”,si la un moment dat m-am asigurat ca vine in 8 august inapoi in oras asa cum mi-o zis si pana la urma am facut-o curioasa cu ,,stiu cel mai tare loc cu cel mai tare ceai din tot orașul și sunt 100% sigur că nici tu și nici prietenele tale nu știți de locul ăla”,ea o inceput sa ma intrebe de curiozitate,eu doar un singur indiciu i-am dat ca e la altitudine sus pe acoperis,iar ea mo intrebat daca e vorba de Casa cu Flori,iar eu i-am spus nu,este mai in sus!,doar vino si ai sa vezi :),intr-e timp ea mi-o spus ca o sa-mi zica parerea filmului,ori o sa ma sune ori pe facebook(sunt sigur ca poate o sa uite),pana la urma eu i-am spus ok:),pai mai vb noi intre timp o seara faina,vizionare placuta si te pup dulce,si ea mi-o spus lafel :),intre timp i-am dat si pe chat 2 pupici ca sa vad daca imi raspunde,mi-o dat cu seen si dupa cateva minute mi-o scris ,,pusi”,si intr-un final mi-o dat parerea ei pe facebook despre film(o fost buna parerea),iar eu i-am zis sa-mi caute si mi-e un film fain si o sa-i dau si ei o parere:* plus ca am motibvat-o prin ai spune,,ai sa vezi cum o sa fie filmu cand ve-i iesi cu mine la o cafea”.

3-lea Apel:am sunat-o pe fata la care abea ce i-am luat nr de tel ,dar il avea inchis din pacate(sau foarte posibil) sa-mi fi dat block(ramane de vazut)

,,Angelsin! Terog sa-mi spui unde am gresit la toate cele 2 apeluri!”(astept un feedback) cat mai curand!,ca sa stiu cum sa ma imbunatatesc.

One thought on “1 August APELURILE

  1. “stiu cel mai tare loc cu cel mai tare ceai din tot orașul și sunt 100% sigur că nici tu și nici prietenele tale nu știți de locul ăla”
    ^^^ aici vad ca ai “exagerat” putin; adica fa-i reclama locului dar nu o intreaga campanie publicitara; ajunge sa-i mentionezi ca-i un loc cu cel mai bun ceai, undeva la inaltime .. nu trebuie sa spui 100% sigur ca nimeni nu stie de el, cel mai tare loc, cel mai tare ceai .. se simte ca incerci prea tare

    “doar vino si ai sa vezi” suna ciudat asta, adica fa-i invitatia si nu-i spune “doar vino” suna prea rugator, prea … nu iti spun decat daca vii si te santajez cu asta … lasa doar invitatia facuta

    “o sa-mi zica parerea filmului,ori o sa ma sune ori pe facebook”
    e prea insistent sa-i zici exact cum sa iti transmita; ajunge: “uite filmul si maine da-mi un semn sa-mi spui cum a fost” nu-i da canale de comunicare, nu-i specifica ore, las-o pe ea sa faca ceva, nu sa faca ce vrei tu

    pai mai vb noi intre timp o seara faina,vizionare placuta si te pup dulce,si ea mi-o spus lafel:),intre timp i-am dat si pe chat 2 pupici ca sa vad daca imi raspunde,mi-o dat cu seen si dupa cateva minute mi-o scris ,,pusi”,
    ^^^ noi am discutat deja asta; esti prea insistent; daca i-ai cerut sa iti scrie cum a fost, las-o sa te contacteze ea
    daca nu-ti raspunde dupa 2 zile o suni si o intrebi cum a fost direct, nu ii dai 2 pupici sa vada cum a fost
    probabil ti-a raspuns din politete

    Like

Leave a Reply

