Abordarea imbunatatita

5 august

Era ora 20:00 intr-o zi de vara,eram imbracat casual,si suficient de aranjat ca sa atrag cat de cat priviri,am invercat sa abordez cu noul meu modul mai imbunatatit,eram in zona centrala din Timisoara,si m-am straduit cateva ore sa gasesc pe cineva pe gustul meu pentru ca nu am dat decat de cercuri sociala,cupluri,famili,si chiar genu de fete pe care nu mi-as dori sub nici o forma sa le cunosc si nici macar ca sa imi testez elementele de seductie pe ele,si totusi intr-un final am vazut o fata dragutza din indepartare ca se indreapta spre mine,eu m-am facut cat mai izolat sa nu fiu observat de ea pentru ca tehinca abodare era din spate asa cum o face si seducatorul Krauser Pua,am urmarito pana intr-un anumit punct subtil si tiptil cu pas de pisica pana cand am oprito si am inceput interactiunea cu ea folosindu-mi noua tehnica de abordare (tehnica era improvizata si montata cu noi procedee care sa sporeasca atractia,continand conversati interesante si replici amuzante pe seama abordari),Eu:Heei!! :),stai unpic !,Eu,,Buna! am vazut din indepartare ca esti foarte dragutza si am venit ca sa facem cunostinta :),Eu:,,eu sunt Seba”,fata era unpic flatata si uimita in senseul bun al cuvantului,,Ea:X imi pare bine,Eu:,,Ca sa fiu sincer cu tine x,te-am vazut unpic mai devreme in oras prin zona centrala eram cu un grup de prieteni si poate nu ne-ai observat dar ai trecut pe langa noi si cand te-am revazut in momentu asta pentru 2-a oara chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine:),am zis ca trebuuiee!! ca sa vorbesc cu tine :)) :),pentru ca altfel riscam sa-mi dau pumni in cap toata ziua incat sa fi avut nevoie de o limba de pantofi ca sa-mi pun palaria in cap :),,Ea:,hihihihi::))))”vaii dar cata vrajeala :)),Eu:,,drept sa-ti spun sunt natural pe moment mi-o venit :)),pentru ca majoritatea barbatilor se baseaza pe replici rigide de Mihai Eminescu si au tentinta sa se incurce :))),Ea,,:::)))”,Eu:motivul pentru care mi-ai atras atentia este ca mi-o placut felul cum te imbraci si cum te misti :),esti dela arte sau asa te-o invatat maica-ta ,,Ea:,,Aaa nu :))”,pur si simplu nuam un stil anume:),,Eu:dupa cum vad eu vad ca arati si bine :),faci vreun sport sau ceva ? :),Ea:fitness nmic altceva :),Eu:hmm lucrurile astea chiar tin de personalitate ca iti pasa mult de imaginea ta,si totusi ce faci aici intr-o zi de vara ? :),Ea,,ma plimbam doar aha :),ok (mi-am folosit spontanietatea),ca sa nu te retin din drum o sa ne plimbam :),si m-am plimbat cu ea lejer povestind in continuare :),Ea:,,si tu totusi esti la faculta ?,Eu:,,deocamdata nu pe vitor ori o sa incep cu facultatea de sport sau limbi moderne deocamdata nu am ajuns la rascruce”,Eu:,,Nu esti din Timisoara,nu? :),Ea:Daa..,Eu:,,mi-am dat seama(fara sa dau prea multe detali),Ea:hmm :)),cum de ? :),,Eu:nu stiu poate de aia mo si atras stilul tau :)),,Eu:de unde esti ?:),,Ea:din Satu mare ”,aha interesant :),si totusi ce studiezi la facultate?:),Ea:,,Medicina generala” (Universitatea Victor Babes),EU:,,ahh misto,chiar le tociti nu gluma ,toata ziua in sala de lectura”,Ea :ehh nu chiar :)),Dar ? 🙂 cum de esti asa singurica nu ai vreun grup de prieteni sau cevA ? :),Ea:,,sincer nu prea”,atunci i-am propus intalnirea),uite eu in seara asta ma grabesc dar hai sa iesim la o cafea undeva saptamana vitoare :),,Ea:aaa,eu poimaine plec inapoi acasa (in satu mare),Eu(pastrandu-mi fatza de poker calm am zis),Eu:,,ok nici o problema :),pastram legatura :)da-mi si mi-e nr tau ca sa-l memorez(poate aici am gresit undeva),si te sun oricum in zilele urmatoare nu neaparat sa te stresez cu intalnirea,Ea:iti dau facebookul daca vrei,Eu:,,Ahh nu-s genu :))),sa stau pe facebook de vorba :))),Ea:pai nu-i ok facebooku-l”?,Eu:nu-i vorba de aia :)),dar la telefon putem scurta conversatia sau discuta mai detaliat oricum pana ne vedem data vitoare:),oricum nu am sa te sun sa te deranjez aiurea ci doar cand poti vb si tu :),am scos telefonu din nou si i-am dat sa formeze nr (si lo format),m-am asigurat subtil ca il si memoreaza si asta o facut dupa ce i-am dat beep,pana la urma am aplicat si tehnica:,,RUTINA CU INELELE”,o fascinat-o cat de cat,poate undeva am gresit ca desi m-am plimbat cu ea am avut o conversatie cat de cat deschisa dar cred ca am folosit dinamica gresit vorbeam mai mult eu decat trebuia (un mic defect) cat despre ea si despre mine(poate unpic exagerat) si alte lucruri amuzante despre sensul vieti :),incercand sa sparg geata,si totusi am intrebat-o cum de stai prin Timisoara pe timp de vara sau vii pe timp de vara,si atunci mi-o zis ,,pai la prietenu meu ”,(am constatat ca are si prieten),dar m-am lasat nepasator pe tema asta si am continuat conversatia aducand ce-i bun :),am intrebat-o si pe ea despre viata ei,si mi-o spus intr-un final ceva interesant ,,mi-o spus pe scrut cateva lucruri de baza,ca so despartit de o relatie cam de vreo 4 ani pe motivul ca ala voria o casnicie si ea era nepregatita(nu stiam sigur daca e vorba de un fost sau actualu)nu prea am pus accept despre asta ),dar cred ca am gresit ca am vorbit mai mult decat trebuia,urma sa ma despart si atunci m-am interesat cand se intoarce printr-e care intr-e timp i-am cerut si facebookul,mi-am dat seama ca nu merge sa-i dau cerere,si pana la ruma o urmat sa merg in drumul meu si ea in aliei,am pupat-o de 2 ori pe obraz ne-am spus unul altuia noapte buna si urmand sa pastram legatura pana ne vedem,fiind entuziasmat ca tehnica o mers bine pana intr-un anumit punct poate din cauza greselilor.Poate ca nu am fost prea elegant imbracat,sau poate ca am vorbit prea mult si am devenit previzibil si plicticos ,nu am fost suficient de misterios,sau poate nu am folosit cum trebe noua tehinca de abordare,pentru ca toate astea so soldat cu un esec(Mi-o Blocat numarul),deci undeva am gresit suficient ca sa se soldeze treaba cu un esec,inca este o enigma pentru mine unde am gresit,sunt constient ca e vina mea dar inca nu stiu cum si cu ce am gresit,trebe sa slefuiesc  si sa cizelez neaparat ca altfel toate se vor solda cu un esec indiferent cat de bun e startul.

Puncte bune:Am avut o atitudine foarte sexy si increzatoare,calma,cu simtu umorului si mai presus de toate cu curaj si hotarare maxima si entuziasm,am folosit tehnicile ca la carte una dupa alta cu rabdare,plus am adaugat Rutina cu inelele,am improvizat inca niste dume haioase ca sa o faca sa rada cu privire la abordare si am fost suficient de spontan cand mi-am dat seama ca e riscu prea mare sa o retin din drum cand puteam si am continuat totu intr-o plimbare relaxanta.

De imbunatatit:Am fost prea entuziasmat si am inceput sa vorbesc prea mult si ea mai mult asculta si aproba,cea ce ma gandesc ca mo facut sa fiu prea previzibil si plicticos in ochi ei desi am intrebat-o multe despre ea dar am vorbit mai mult eu si in mare parte despre mine si viata nu-ma eu vorbeam si ea doar asculta,asta o inceput sa cam strice atractia pentru ca declansa plictiseala,vreau ca sa fiu mai misterios sa comunic in asa fel incat sa i starneasca curiozitatea de a ma cunoaste mai bine.

 

One thought on “Abordarea imbunatatita

  1. “si totusi ce faci aici intr-o zi de vara”
    ^^^ vezi ca copiezi aici :))

    => super tare deschiderea, ai intrat in atractie si de acolo ai calificat-o intreband-o lucruri; ai teasuit-o bine
    iar acum ai inceput comfortul, numai bine

    problema e ca pleaca in vacanta si se pierde impactul si multe seturi la care le iei nr acum si pleaca nu se vor pastra interesante dupa

    “dar la telefon putem scurta conversatia sau discuta mai detaliat pana ne vedem data viitoare”
    2 greseli: 1) ai lungit conversatia spunand ca putem scurta sau discuta detaliat, a fixist …. suna oficial, nu suna lejer, a tip care nu-i stalker
    2) pana ne vedem data viitoare
    iar e semnal de stalker, tu insisti sa te vezi cu ea, nu e o intalnire in care daca e e (adica semi spontana)

    fata trebuie sa vada intalnirea ca fiind “menit sa fie” nu “programata de tip”

    super tare faza cu nepasarea la prieten dar daca nu-ti raspunde vezi ca poate a vrut doar un flirt si din punctul ei de vedere e clar doar atat (pt ca ti-a spus ca are prieten)

    acum am citit partea cu blocatul nr; se poate si sa fi facut totul bine si sa fi fost doar un flirt pt ea; asta ti-a spus subtil cand a mentionat de prieten (ceva de genu, din dictionarul lor: daca nu mai vorbim dupa faza asta, e ok, am un motiv bun)

    Like

Leave a Reply

