8 August Abordarile

Prima Abordare:O fost una complexa si deosebita spre deosebire ce celalte individuale,am abordat un grup de 2 fete,eram in parcu botanic era ora 20:10 si vedeam din indepartare ca 2 tipe dragutze dansau si se manifestau pe musica(dubstep) si am zis ca sa imi incerc norocu.Actiunea so desfasurat in felu urmator,m-am dus in fata lor si am stat drept,m-am holbat si autofascinat (uimit),fetele or inceput cat de cat sa se emotioneze (reusind sa le atrag atentia),si pana la urma am inceput interactiune,Eu:,,Face-ti asta de multe ore? :))”,Ele:,,Hihihi:))),,da cam asa”,,Eu:,,Este loc si pentru minE? :)”,Ele:,,hihih:))Daca tu vrei :)”,Eu:,,Urc pe platforma doar cu o singura conditie,daca dansati cu mine:))”,Ele:,,ok haii:)))’,Eu:,,am urcat”,si m-am batait unpic pe seama lor (umor arogant),si am inceput sa fac cunstinta cu ele,,Eu:ma cheama Seba”,Ele:,,X imi pare bine,2-a si eu sunt incantata”,Eu:,,as vrea sa fac diferenta dintr-e voi 2 ,,care este fata cuminte si care este cea rea ”,Ele:,,Or inceput sa rada”,Eu:,,Subtil am confirmat rasul lor”,si am inceput sa dau cu presupusu daca sunt la liceu ori faculta,si totusi mi-or spus ca sunt la liceu,am avut o conversatie de vreo 12 min si ceva si pana la urma o trebuit sa inchei :),si am staibilit intalnirile,,Eu:cunosc un loc unde au cele mai bune fructe de mare din istoria Timisoarei precum si cel mai bun ceai,cafea etc,Ele:,,Unde mai exact”? :),,Eu:nu va spun dar pentru ca sunteti dragutze si aveti simtu umorului am sa va duc acolo intr-o zi :),,pana la urma am luat nr dela amandoua:),,le-am urat o zi frumoasa urmand sa vorbesc la telefon in zilele urmatoare:)”

Puncte Bune:Eu cred ca la acest tip de abordare m-am descurcat de minune nu prea detectez vreun defect daca stau sa ma gandesc decat daca ceva nu iese bine in zilele urmatoare voi reveni cu un feedback:)

De imbunatatit:0%

Nota:prima fata:HP9,2-afata HP6

2-a Abordare:O fost una destul de interesanta,era o tipa frumusica statea singura la terasa,si m-am gandit hai sa incerc :),si asta am si facut,si am inceput sa merg la ea,Eu:,,Buna :),nu te supara ca intru asa bazma curata in spatiul tau intim dar sincer mi-ai atras atentia foarte tare si am spus ca trebuie ca sa intru in vorba cu tine:),,ca altfel as fi riscat sa imi dau pumni in cap toata ziua incat sa fi avut nevoie de o limba de pantofi ca sa-mi pun palaria in cap :)),,Ea:,,o inceput sa rada(::))),,Eu:am inceput sa fac cunosinta :)Eu:,,Eu sunt Seba”,Ea:,,X”,Eu: imi pare bine :),,sincer te-am mai vazut intr-o zi in oras stiu ca e intamplator dar pana si atunci mi-ai atras atentia atat de tare incat inca am febra musculara la cat de tare am intors capul dupa tine :),,si cand te-am revazut in 2-lea moment precum aici chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine:),,Ea:oo serios?:))”,Eu:,,da :)”,Eu:Ce faci aici intr-o zi frumoasa de vara,asa singurica?:))”,Ea:imi astept o prietena”,Eu:,,ooo sa nu fie geloasa din frica ca i te fur si ramane single :))”(umor arogant),,Eu:,,uite eu eram in drum cu un prieten si nah m-am oprit totusi sa stau de vorba cu tine inainte sa plec sunt curios de un singur lucru,daca ar fi sa porti inel care ar fi degetul??,,si atunci am facut si rutina cu inelele” o fost cat de cat fascinata si a urmat incheierea:Eu:,,uite stiu un loc interesant unde are cea mai buna cafea si cele mai bune fructe de mare din istoria Timisoarei,,Ea:unde?”,Eu:Nu-ti spun!:),dar pentru ca esti draguta am sa te duc acolo,asa ca hai sa iesim in zielel urmatoare la o facea si povestim mai multe”,Ea:,,Vedem..,Eu:,,i-am luat numarul si m-am retras:).

Puncte Bune:Am avut o atitudine destul de Alfa si increzatoare (daca nu ma insel),am folosit unpic si din spontanietate,am facut totul ca la carte,plus rutina cu inelele ca sa-i sporesc atractia.

De imbunatatit:am spus din reflex ,,nu te supara”nu cred ca era indicat si am spus ,,in zilele urmatoare”(referitor la dating) cea ce nu-i bine pentru ca pun presiune,plus ca poate am vorbit unpic mai mult decat trebe.

Nota:HP10

3-a Abordare:O avut loc pe un pod (pe la capatul podului),era o tipa ca se indrepta spre mine si a trecut pe langa mine si m-am gandit sa incerc sa o abordez si am inceput,,Am alegart unpic sa o prind din urma,,Eu:Buna!,Ea:,,Buna.,Eu:Am observat din indepartare ca esti foarte dragutza si am venit sa facem cunostinta:),,Eu:Eu sunt Seba”,Ea:X’,sti? ca sa fiu sincer cu tine te-am mai vazut in oras ai trecut pe langa noi eram cu un grup de prieteni si mi-ai atras atentia chiar daca eram in graba,si cand te-am vazut pentru 2-a oara chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine :),Ea:,,aha..”,Eu:Ce faci aici intr-o frumoasa noapte  de vara ?,Ea:,,Pai ma indreptam spre Cinema capitol”,Eu:ooo esti fan arte muzicala :)”,Ea:da..,Eu:interesant:),,Ea:da scuze nu te supara dar sunt unpic cam grabita:),Eu:,,te inteleg,nu-i stres lafel si eu eram in drumul meu dar uite cum facem ,da-mi nr tau si ne auzim undeva saptamana vitoare:),Ea:,,ok”,Eu:nu sunt genul stalker si stresant am sa te sun maxim de vreo 2 ori,daca imi raspunzi bine daca nu asta e :),Ea:,,mi-o dat telefonu sa-l scriu”,intr-un final l-am luat i-am urat toate cele bune ,si dandu-i de inteles ca am sa o sun in zilele ce vin confirmandu-mi si ea ca ,,Ma suni,”,am pupat-o pe obraz si i-am urat o zi frumoasa :).

Puncte bune:Am fost suficient de increzator cand am vorbit cu ea :)si suficent de calm si relaxat :)…

De imbunatatit: Desi habar n-am cum de nu simteam nevoia sa i zambesc dar m-am prea fortzat sa zambesc,pe langa ca am pupato dintr-o data si ma gandesc ca lucru asta o speriato.

NOTA:HP7

4-a Abordare :Nu se pune din pacate 🙂 ,pentru ca pe acea fata am mai abordat-o intr-o zis si am fost refuzat (poate din motivul ca nu am folosit tehinca cum o trebuit),Am alergat unpic mai repede dupa ea dar so speriat ca am venit cu viteza si inceput si ea sa se sperie si totusi intr-e timp am observat-o si am lasat-o balta ::))).

Puncte Bune:Macar am indraznit hotarat! 🙂

De imbunatatit:Sa am grija si sa fiu mai preventiv pe cine abordez

NOTA:HP9.50

One thought on “8 August Abordarile

  1. Ab 1:

    De imbunatatit e doar expresia faciala pe care “ti-ai pus-o pe fata” in loc de a o simti. Am discutat live, ideea e sa iti faci o gluma in capul tau si sa razi la ea (“se beseste tipa”). Nu-ti pune zambet pe fata ci spune-ti ceva amuzant in minte. Asa zambesti “cu ochii”.
    Inca un lucru: nu pomeni de fructe de mare, simplifica tot, spune-le numai de un ceai bun. Unele fete interpreteaza ideea de fructe de mare la o prima intalnire ca faptul ca te straduiesti prea mult. Sau incearca sa profite de tine.

    Ab 2:

    Inca un lucru; fii realist in ce povesteti. Nu stiu cum ti-ai reformulat in minte dar si la cele 2 fete si la aia care statea la masa eu te-am trimis. Tu ai scris in abordari:”m-am gandit hai sa incerc”. Daca iti reformulezi povestile in minte vei avea impresia ca te descurci sau ca iti iese in loc sa inveti din abordarea propriu-zisa, reala.

    Rutina cu inelele ai spus-o prea rapid. Tu o spui ca sa umple un gol in conversatie, nu ca sa te distrezi impreuna cu ea. Recomandarea mea e sa nu folosesti rutine ci sa afli mai multe despre ea facand *presupuneri*. Ai misiuni cu presupuneri daca te uiti pe abordari. Presupune la ce faculta e si adu discutia in lucruri normale. Daca incepi direct cu inel pe deget unele vor fi curioase dar la toate li se va parea putin fortat. Imagineaza-ti ca te intalnesti cu un prieten si incepi sa-i spui cum sa dea pumni la kickbox din prima fraza. Intai faci small talk si mai incolo discutati despre kickbox.
    E singurul lucru care ar trebui imbunatatit inafara de ce ai scris tu.

    Ab 3:

    Iar te-ai gandit tu sa o abordezi? :)) Te-am trimis eu cu So’. Fii realist in povestiri, scopul nu e sa iesi bine ci sa identifici lucruri de imbunatatit.
    De imbunatatit:
    “nu-i stres lafel si eu eram in drumul meu” => “si eu ma grabeam” (folosesti prea multe cuvinte ca fie sa umpli spatiul fie sa “te scuzi”, simplifica)

    Partea cu pupatul l-am discutat live.

    Like

Leave a Reply

