Abordari:saptamana 2 modulul 1 (11August)

Prima Abordare:Eram in zona centrala era ora 19:00,si eram imbracat elegant(desi inctructorul meu mi-o spus ca nu te ajuta decat 0,05 la %) eu tot m-am incapatanat si m-am imbracat dar mi-ai dat si eu seama ca totul tine de atitudine si de felul cum transmiti abordarea,am vazut o fata dragutza ca era in fatza mea si am accelerat unpic subtial ca sa o prind din urma si asta am si facut,Eu:Heeii! :),stai unpic :),fata so oprit mi-o zambit si eu am inceput sa lansez tot ce stiu,Eu:Am observat din indepartare ca esti foarte draguta si am venit ca sa facem cunostinta,Eu sunt Seba,Ea:X,Eu:nu esti din Timisoara nu? :),Ea:nuu,Eu:Mi-am dat seama,Ea:cum de ? :))),Eu:pai nu stiu :)),ai un stil de imbracaminte si de mers foarte deosebit:) asta este motivul care mi-ai si atras atentia pentru ca mai devreme unpic te-am vazut pe aici prin zona centrala 🙂 eram cu niste prieteni,desi eram pus pe fuga chiar mi-ai captat atentia si cand te-am revazut pentru 2-a oara in momentul acesta chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine :),ca alfel as fi avut nevoie de o limba de pantofi ca sa-mi pun palaria in cap,Ea:,:::)))”,Eu: Si ce faci aici intr-o zi frumoasa de vara ?,Ea:Pai,ma duc sa ma intalnesc cu prietenu meu,Eu:ahaa:),app la facultate nu ? :),Ea:da…,Eu:ce studiezi?:),Ea:stinte economice,EU:totusi de unde esti ?:),Ea:din Bucuresti,Eu:Aha,presupun ca esti in vacanta acum pe timp de vara,Ea:Da..,Eu:uite am vazut ca esti in drumul tau si probabil ca te face grabita aceasta plimbare :),dar uite cum facem,hai sa iesim la o cafea intr-o zi si povestim mai multe acolo :),Ea:aaa,nu cred ca prietenului meu i-ar conveni,Eu:aaa dar nu trebe sa te gandesti asa,oricum nu-s genu de persoana ca sa stric relatile de cuplu,vreau sa te cunosc mai bine,Ea:aaa scuze,dar nah eu locuiesc cu el si nu pot imi pare rau :),Eu:aaa e inregula dar uite cum facem da-mi si mi-e nr tau si ne auzim,Ea:imi pare rau dar am prieten,Eu:ok :))),dar cum facem sa ne intalnim daca nu am nr tau,Ea:pai nu ne putem intalni,scuze:),Eu:e inregula,mi-o fact placere sa stau de vorba cu tine si ma bucur ca am vazut ocazia pentru ca te-am revazut,o zi frumoasa sa ai draga,am pupato de 2x pe obraz si mi-am vazut de drum.

Puncte Bune:Am avut curaj,si o atitudine entuziasmata si vesela nu prefacuta si fortzata,am folosit tehinca din modul cu,,Nu esti din Timisoara,nu? ”,si o mers bine feedbacku-l ei aici.

De imbunatatit:Trebuie sa am anumite tehnici de conversatie ca sa-i inspir o atractie in asa fel in cat sa-mi dea o sansa ca sa o intalnesc fiind curioasa ca sa ma cunoasca fara sa imi spuna ca are prieten drept ca pe un refuz politicos sau din acest motiv.          

Nota:Hp8

2-a Abordare:O fost tot in zona centrala,pe strazile litorale,am observat o dragutza tot asa indepartandu-se de mine si am facut pas grabit dupa ea :),si am nimerit o situatie dificila deja ma gandeam ca ma observaze ca eram in spatele ei,oricum avea castile in urechi,si strada era ingusta,era multa lumea care probabil se uita la mine,si am facut o mica greseala in legatura cu surprinderea nu am apreciat distanta dar am spus hai sa incerc sa vad ce iese,si am atinso din spate cu mana intinsa usor pe umar si pana la urma so oprit brusc si si-o cerut scuze:)),desi nu ma asteptam:)),de parca era vina ei:),lafel ca si inainte am folosit aceleasi tehnici si exact aceleasi rezultate am primit cat despre ,,Nu esti din Timisoara nu?,ea o zis bada si eu am zis ,,nu pareai” si ea pai dece ? :),nu am dat prea multe detali decat unpic de compliment pe seama ei,oricum si la prima am uitat de umorul arogant,si desi mi-o spus ca are prieten eu tot am conduso in statie continuand sa fac si rutina cu inelele,am cam folosit tot ce am avut din arsenal dar aceleasi rezultate din pacate ,am pupato pe obraz de2 ori si mi-am vazut de drum.

Puncte Bune:Am fost calm,jovial,si relaxat,si am folosit presupunerea cu ,,Nu esti din Timisoara nu ?”raspunsul o fost pozitiv din partea ei la acest capitol.

De imbunatatit:Trebe sa am o conversatie in asa fel incat sa ii inspire o atractie sufient de mare incat sa accepte un datig cu mine chiar daca are prieten,si sub nici o forma nu am sa mai fac greseala cu distanta din spate.

Nota:Hp8

3-ea Abordare:Eram in zona Libertati si m-am izbit de inca o situatie de genu in care nu am avut mai mult de cat am invatat,dar poate ca gresesc unpic ca sunt nerabdator cand voerbesc cu ea,dar oricum aceleasi scuze si motive,si aceleasi rezultate in care eu tot nu am stiut ce altceva sa mai fac oricum uitasem de rutina cu inelele,eram unpic dezamagit de mine ca tot nu am invatat din greseli nici macar din 3-a oara,oricum cat despre abordare o fost din fata in fata fata se oprise sa admire o statuie iar eu m-am dus din fata si am salutat-o si pana la urma i-am dat un motiv ca am vazut-o,mai devreme cea ce era si adevarat,si dupa aia totu so soldat cu aceleasi rezultate din pacate.

Puncte Bune:Ca si pana acum nu am avut frica de esec si refuz nu ma oprit nimic ca sa incerc si am fost relaxat ,,dar unpic grabit ca sa obtin cea ce vreau (asta inconstient)”…

De imbunatatit:Trebe sa imi dezvolt intuitia si spontanietatea cand sa-mi dau seama daca se merita sa merg pana la capat sau nu,si lafel sa-i inspir o atractie mare in asa fel incat sa sfideze faptu ca are o relatie.

Nota:Hp8.5

4-a Abordare:A fost in Zona Libertati,Am observat ca din fata se indrepta o femeie care avea aspect atletic,si asta mo atras sa pun tinta pe ea si pana la urma asta am si facut de pe la spate unpic din lateral,si am inceput  interactiunea,si cand so uitat la mine so speriat si nici macar nu o vorbit si din semn mo refuzat oricum si eu m-am speriat pentru ca avea o fatza cam urata incat mi so facut scarba si m-am bucurat ca mo refuzat ca altfel ar fi trebuit sa fi mers pana la capat:))))))).

Puncte Bune:Nu am ezitat sa incerc..

De Imbunatatit:sa am grija in p…..a pe cine abordez ca sa nu am cosmaruri la noapte:))))

NOTA:HP (-infinit) :)) .

5-a Abordare:O fost tot in zona libertati,am vazut fata foarte frumoasa imbracata intr-o rochie de vara care chiar mo facut sa simt o atractie adevarata,desi avam unpic de emoti sa incerc dar am pasit peste (asa zisul suflet almeu bun de copilas cuminte si sensibil) si m-am straduit sa am o fatza de poker,si am inceput interactiunea din lateral din spate fata oricum se oprise pentru ca era atenta in telefon si am atunci am inceput ,,Heii :),Buna :),Ea:,,Ne cunoastem?!!!”(cu un ton de autoaparare de spartan),iar eu atunci nu am stiut pe moment cum sa anticipez dezastrul si inloc sa ma comport ca un badboy m-am comporat prea amabil si calm si cuminte spunandu-i ca am vazut ca este dragutza si am venit sa fac cunostinta asta e tot ce am apucat pana cand mo refuzat si mi-o spus,,esti amabil dar nu mersi”,si mi-o intors spatele,acel refuz mo penetrat unpic in orgonliul,nu din cauza ei si din cauza mea ca nu am folosit comporatamentu corespunzator,ea era genu de fata stilata,de bani gata ,si mai greu de cucerit mai selectiva si mai greu de cucerit sau poate ca trebuia eu sa fiu ma arogant unpic !!! (mor de ciuda ca inca nu am reusit sa incorporez suficient umorul arogant in mine si sa stiu cand sa-l folosesc,urasc obiceiul  sentimental si smerit inzestrat din nastere asa cum era tatal meu,este singurul lucru care mi-ar pune probleme mari de tot in seductie,si asta ma frustreaza rau pentru ca mo incurcat).

Puncte Bune:Desi am avut emoti de muppet am calcat peste ele ca un nesimtit si m-am dus cu curaj.

De imbunatatit:Sa invat cum sa folosesc spontanietatea si umorul aorgant ca sa sparg gheata mai usor si lafel sa dobor blocajele.

Nota:HP 10

One thought on “Abordari:saptamana 2 modulul 1 (11August)

  1. Ab 1: Elegant e diferit de casual si smart casual.

    Casual: https://www.google.ro/search?q=casual+men&espv=2&biw=794&bih=650&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii98KW-rjOAhXjA8AKHRbfDHUQ_AUIBigB#tbm=isch&q=casual+men+outfit
    Smart casual: https://www.google.ro/search?q=casual+men&espv=2&biw=794&bih=650&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii98KW-rjOAhXjA8AKHRbfDHUQ_AUIBigB#tbm=isch&q=smart+casual+men+outfit

    “eram cu niste prieteni,desi eram pus pe fuga”
    asta se bate cap in cap; fie erai cu niste prieteni, fie erai pe fuga, fie erati toti pe fuga (si atunci dai un motiv)

    ideea e ca am vazut ca minti in abordari destul de mult si orice tipa cu un simt al rationalului cat de cat decent se va prinde si … automat te va depuncta

    nu mai minti! daca nu esti cu prieteni spune-i ca esti pe fuga; e ok, nu mai baga alta informatie care te saboteaza

    nu spune “nu stiu” cand ai spus ca ti-ai dat seama, suna a abureala; ramai la faza cu “ai un stil de imbracaminte, complet netimisorean”

    de fapt, hai sa cream o rutina ca vad ca daca facem pe jumatate impromptua interactiunea mai adaugi de la tine si nu mai identificam exact de ce n-a mers

    ai insistat de 3x la numar desi are prieten? e ok sa ii ceri o data nr dar daca iti da motivul ca are prieten gata, atat, stop. de 3 ori esti extra insistent, si de 2x esti insistent.
    ** nu le mai pupa pe obraz **, fiind mai mare si apropiindu-te de fata ei s-ar putea sa aibe impresii ca vrei sa fortezi un sarut si o sperii
    daca chiar vrei sa pupi ceva pupa mana .. dar sincer iti recomand sa nu pupi nimic

    PS: pe strada fetele care-ti spun de prieten in 90% din cazuri nu mint; chiar daca iti dau nr, de multe ori ti-l dau de forma si pt ele e clar ca nu vor nimic cu tine (ti-l dau ca gest social); deci daca nu raspund desi ti-au dat nr si daca ti-au spus ca au prieten e ok, e normal

    PPS: Tema 1: scrie o postare si pune acolo exact rutina ta de la A la Z.

    PPPS: Tema 2: Scrie misiunile pe care le faci atunci cand le faci. Daca nu ai facut nicio misiune pana acum inseamna ca o saptamana intreaga ai cam frecat menta. In mintea ta ai facut abordari si ai primit feedback dar progresul facut asa e prea haotic, nu te va ajuta dupa ce se termina luna si nu-ti mai dau feedback. Ai misiuni de facut.

    PPPS: Tema 3: fa-ti temele pe care ti le dau, sunt conditie inainte sa ne intalnim. Altfel ne intalnim degeaba.

    Ab 3 HB 8.5
    Vezi ca atunci cand repetam abordarile tu faceai prea din lateral oprirea. Trebuie sa treci de ea putin si sa te intorci si sa fii cu mana dinspre ea undeva la jumatatea corpului ei. Daca esti in lateralul ei, ii dai sansa sa treaca pe langa tine fara sa faca nimic.

    Mi se intampla si mie sa dau de tipe care arata urate din fata si beton din spate; ignore. Sau, daca tot te trezesti ca-ti spui rutina si le faci un compliment si ele raspund bine .. exagereaza. Propune-le sa vina acum la tine acasa sau faze de genu 🙂 Cine stie ce se intampla.

    Ab 4 HB10
    Observa ca e important sa ii dai nota, asa stim ca la alea HB10 te fastacesti putin. Daca se repeta stim ca e o problema; deocamdata e caz izolat.

    Like

Leave a Reply

