2-a intalnire 18 august

Era ora 22:30 si m-am revazut cu fata aceia,dar din pacate aparent 2-a intalnire so desfasurat cu un deznodamant si un fel de esec,fata o isistat ca sa stam undeva de vorba intr-un loc mai ferit si mai linistit,pana la urma am incercat sa preiau controlu intr-un fel jovial si cu umor dar mi-am dat seama ca fac mai rau si presimteam ca ceva e ne inregula si am fost curios sa aflu avand o discutie cu ea intr-un loc mai intim(parcul central),si am inceput sa discutam,ea mi-o spus ca nu este intr-o stare de spirit buna dela inceputu zilei cand era la lucru,fata mi-o explicat ca este dostrusa emotional de un tip care inca nu e sigura ca mai poate fi ceva intr-e ei,fata mi-o spus ca cu acel tip a avut relati sexuale nu oficial dar nu o mai pastrat legatura cu el de vreo 2 luni si de atunci tot sta in suspans ,,oricum fata mi-o explicat ca cu ala dela inceput nu si-o dorit decat relati sexuale cu el dar pe deoalta parte mi-o spus ca se simtea completa langa el,eu am incercat sa trec du vederea peste aratandu-i totusi ca o inteleg si ca incerc sa o ajut in legatura ca sa treaca mai usor peste,am mai inceput cu povesti emotionante,amuzante,tragice,toate astea ca sa-i schimb emotile,oricum fata mo intrebat ca vrea sa stie ce vreu eu dela ea,iar eu i-am dat de inteles ca vreau sa fiu impreuna si asa mai departe continuand ca sa o emotinoez in favoarea mea si dandu-i de inteles ca vreau sa o ajut,si fata mi-o spus ca ea o incercat sa puna sentimente pentru mine dar si-o dat seama ca gandul tot la ala ii sta si nu poate sa-l uite si sa inceapa altceva,ea mi-o spus ca la ea nu merg sentimentele treptat ci doar dintr-o data,atunci realizasem ca toate pregatire de Seductie o functionat doar pana intr-un anumit punct adica prea slab antrenament pentru ea,am atacat cu tot ce am avut pana la ultimul cartus si nu am realizat decat ca mi-o spus ca ne vom mai intalni noi dar fara sa te gandesti ca ar putea exista ceva intr-e noi,totusi i-am dat de inteles ca am degand sa o invat autoaparare(asa cum si-o dorit si ea) fara ca sa astept ceva in schimb dela ea,ea o vazut clar ca imi doresc asta,mai avea ceva dubi ca sunt unpic prea mecanic dar macar am intors favoarea in directia mea cu putin umor emotionand-o,fata imi refuza ajutorul,cand i-am spus ca ,,vreau sa te ajut”,intr-e timp am mers si la McDonalds ca sa isi ea ceva de mancare,am vrut ca eu sa-i platesc dar ea o refuzat,intr-e timp o impartit cu min mancarea bagandu-mi un cartof pe gura:)),am luat un taxi si am condus-o pana acasa chiar daca am insistat sa platesc eu si intr-un final so lasat convinsa taximetristul nu o avut sa-mi schimbe 100 lei si la un moment dat o platit ea,ne avand ce sa mai fac :)))),am condus-o pana acasa si la un moment dat ea mo atentionat,,Hai sa te pup pe obraz”,si asta am si facut pentru ca mi-am dat seama ca daca as fi incercat sa o sarut faceam mai rau,eu i-am spus ca am sa o mai caut,iar ea o spus,nu,nu,nu lasama pe mine sa te caut si nu te gandi ca vor fi in zilele urmatoare,mai vad eu,vedem :),pana la urma,am spus ca daca am sa o sun nu cred ca am sa o deranjez,si ea o spus ok mai vedem,vorbim si ne-am despartit,nestitnd daca se mai merita sa mai incerc sau pana aici mi-o fost cu incercarea asta…

Angelsin m-ai spune-mi tu ce e de facut aici….

Puncte Bune:Am ramas calm,jovial si cu umor arogant chiar daca am vazut ca se petrece un fel de deznodamant,am motivato ca sa mai vrea sa pastram legatura pentru ca am sa o invat autoaparare si lafel am ramas calm si puternic cat am putut de mult fata de ea

De imbunatatit:Trebuie sa-mi dezvolt mai puternic arta de a povesti si puterea de convingere si de a sti cum sa pastrez echilibru cand vine vorba ca eu sa detin controlu…

One thought on “2-a intalnire 18 august

  1. Din punctul meu de vedere *nu ai ce sa faci* si e ok ce ai facut.
    Adica,
    o tipa nu a luat decizia in functie de ce faci tu ci in functie de ce experiente a avut ea, nu tine de tine
    o parea interesata de tine dar momentul e prost

    Chiar si cu seductie, exista momente in viata fetelor cand nu merge (cand au relatie fericita la inceput, fix dupa o despartire cand vor sa fie numa ele cu ele, etc).

    E interesant ca ti-a spus ca ai fost mecanic, sunt curios daca asa te-a vazut sau a fost un caz izolat.
    La fazele astea ai gresit doar ca ai incercat sa o convingi … e ok sa ii dai dreptate, orice ar spune si dupa 2-3 zile sa o suni pentru cursul de autoaparare sau pentru un mac. Daca incerci sa o convingi ce se intampla sunt urmatoarele:
    o ea ti-a dat deja un nu, tu incerci sa o convingi si ea iti mai da un nu (si isi intareste in minte nu-urile)
    o ea trece pe logica, ignora atractia si iti explica fapte pe care pe urma tot ea le crede
    Mai bine ii dai dreptate si incerci sa fii amic o perioada (2-4 saptamani) dar iesind rar cu ea, o data la 4-7 zile. Dupa, poate ii trece, poate nu.

    Like

Leave a Reply

