24 august Abordari

Prima abordare:eram pe lângă parcul botanic si 2tipe dragute or trecut pe lângă mine si pana la urma m-am hotărât si chiar daca erau 2 si s-or îndepărtat m-am întors dupa ele si am încercat le-am depășit trecând pe lângă ele si am inceput,deși sunt la capitolul Tranziție nu mi-o ieșit decât opener ,Eu am salutat-o pe una dintr-e ele si cand am încercat sa fac Tranziția pur si simplu sor uitat ciudat la mine si mor ocolit mergând mai departe…

Puncte Bune:am îndrăznit chiar daca erau 2 si erau in îndepărtare cu o atitudine calma si entuziasmata.

De îmbunătățit:am nevoie de un echilibru cu atitudinea entuziasmata pentru ca am impresia ca asta le cam sperie pe unele.

Note:prima Hp8.5,a-2-a Hp8

II-a Abordare:eram in Centru si am observat o tipa mica de înălțime dar frumușică am urmărito pana intr-un anumit punct si am inceput interacțiunea:Eu:Heii!:),Buna stai unpic 🙂,Ea:so oprit ,Eu:ai trecut pe lângă mine si mi-ai atras atenția pentru ca am vazut ca esti drăguța:Ea o inceput sa se emotioneze,întrebându-ma ,,serios”?,iar i-am confirmat ca da 🙂 si dupa aia am început Tranziția,am presupus daca e la facultate,i-am spus motivul care mo atras si ea so Emoționat si mai tare intr-e timp ea mo întrebat cu ce ma ocup si eu eu i-am spus ca sportiv si alte lucruri plus loc de munca,si intr-e timp o sunat-o si o prietena de a iei dându-mi de inteles ca trebe sa se întâlnească cu ea,oricum am căzut ca râdea des din cauza emotiilor si pana la urma i-am propus ca sa ne întâlnim la o cafea alta data si ea mi-o spus ca din păcate abea ce o ieșit dintr-o relație si nu vrea chesti cu băieți si intr-e timp o apărut si prietena ei ,am facut totusi cunoștință cu ea dar m-am focusat in continuare pe ea Find Emoționata daca aveam unpic de răbdare o convingem sa-mi dea si nr plus sa iasă cu mine dar din păcate prietena ei o grabita si mi-o stricat tot ce m-am chinuit eu sa construiesc.

Puncte Bune:am Emoționato pozitiv si am facut si bine Tranziția emotionando si mai tare…

De îmbunătățit:indiferent ce-i distrage atenția,trebe sa ramân calm si sa improvizeze in așa fel încât sa nu imi distrugă nici o prietena de a iei ocazia ca sa o cunosc mai bine.

Note:ea Hp8.5,prietena ei:9

III-a Abordare:eram in fata operei si am vazut o tipa drăguța in fata mea,m-am dus dela spate si am abordat-o.Am trecut de ea am oprito frumos ea nu o zis nimic,si nu am apucat sa fac bine opener ca deja mi-o arătat semnul nu si mo ocolit de parca Știa tot ce urma.

Puncte bune:am apreciat corect distanța plus ca am zambit.

De îmbunătățit:am nevoie de un ghid de replici bune si sincere fără minciuni si mai presus de toate amuzante ca sa pot face si Tranziția fără ca sa ma ocolească.

Nota:Hp9.5

IV-a abordare:Am facut o gafa:::))),deși am apreciat corect distanță fără era atenta cu ochi in telefon si cand am oprito tresărit sperianduse chiar daca i-am sugerat sa se calmeze,dar era prea tensionata ca sa stea de vorba cu mine.

De imbunatatit:sa am o vocea mai sexy,calma si care nu sperie specific situatilor de genu..

V-a abordare:Eram in zona centrala pe langa terasele Tempo strazile Litorale si observ o dragutza blonda creatza care era in fata mea si am actionat ca deobicei,am inceput interactiunea,fata so oprit atat de bine openeru cat si tranzitia,cand am inceput conversatia am obsevat ca trebe sa ma plimb si eu neaparat pentru ca ea desi era obosita dela vreme si ma gandesc drum lung prefera sa povestesc cu ea in mers,povestind am aflat ca studiaza psihologie si e din Arad dar sta in Timisoara pe timp de facultate,desi era extenuata am folosit rutina si cu inelele si asta o fascinato si o facuto sa rada in ciuda faptului ca era obosita si intr-un final i-am propus o intalnire,fata nu so prea lasat convinsa invocand o scuza ca nu prea are timp pentru ca lucreaza,pana la urma am convinso,si cand i-am cerut numaru o spus ca doar facebooku-l mil da si atunci am folosit tehnica de refuz,am facut unpic de pauza si am reluat cererea nr-lui ei de telefon,si i-am dat sa scrie,nu-s sigur ca va fi valabil dar maccar mi-am facut datoria.

Puncte Bune:Am avut atitudine si curaj,am fost calm si jovial,am folosit si bine tranzitia.

De imbunatatit:am nevoie de un set de replici spontane amuzante ca sa le fascineze si mai tare in conversatie atat pentru opener cat si pentru tranzitie.

Nota: HP 9.5

One thought on “24 august Abordari

  1. Ab1: “Eu am salutat-o pe una dintr-e ele si cand am încercat sa fac Tranziția”
    O opresti pe una dar le saluti pe amandoua. Nu te uiti doar la una si o ignori pe cealalta.
    De acord cu “de imbunatatit”. E mai important sa ai un aspect natural decat o masca entuziasmata pusa pe fata. Tine minte de ce am discutat (de a zambi pentru tine, zambesti si cu ochii asa)

    Ab2: Faza cu prietena care o trage se mai intampla. Aia nu e in starea in care ai pus-o pe fata asta si te-a sabotat. E ok, se intampla 🙂

    Ab3: Eu ti-am dat un mail cu o imagine. In imagine ai abordarea perfecta directa si abordarea perfecta indirecta cu sanse maxime de reusita. Uita-te peste ce ti-am trimis, ai acolo.

    Ab4: Vezi de unde te intorci, sa fii cu un pas in fata ei (sa te vada cu coltul ochiului). Poate n-ai gresit aici si s-a speriat doar pt ca se uita in telefon si nu te-a vazut.

    Sumar:
    -> legat de replici, ai Magic Bullets pe care trebuie sa o termini deja (ca mai am carti sa-ti dau pe dupa)
    -> tot legat de asta ai un fisier cu setul de openere si tranzitii pe care ti l-am trimis mai demult (vorbeste cu oricine se numeste)
    -> si aveai si o imagine cu 2 abordari de la A la Z pe direct si pe indirect
    uita-te prima oara peste ele si ia de acolo ce ai nevoie; mai vedem daca in 3 zile mai ai nevoie de replici sau te descurci

    Like

Leave a Reply

