Colectia de Abordari recuperate

Prima Abordare:Eram in centru find foarte atent la detali si la fete plus cea care este genu meu si intre timp am vazut-o pe una,am urmarito pana in libertati subtil si grabit ca deobicei si am oprito.Deschiderea o fost buna plus si tranzitia,fata o fost si ea incantata de atitudinea mea,desi timpu o fost foarte scurt,am facut-o de cateva ori sa rada cand am inceput cu ea o conversatie,si intr-un final ea mi-o spus ca trebuie sa se intalneasca cu o prietena la o cafenea si m-ai putea sa stea,si pana la urma am mai retinut-o 2 minute ca sa mai fac rutina cu inelele,si o functionat bine,chiar daca fata mi-o dat de inteles ca si ea stie in mare parte despre ce era vorba:),totusi i-am propus o intalnire si surprinzator mi-o spus care e programul ei si din start mi-o lasat numaru inainte ca sa il cer,cand am vrut sa-i dau un beep mi-o spus ca nu il avea la ea telefonu,(desi aveam ceva dubi dar probabil era posibil,pana cand sa aflu ca numaru asta care mi l-o dat ea nu e deloc bun nici cand am incercat sa sun depe alt telefon,imi spunea ca telefonu este inchis in termeni centrali dela telefon).

Puncte Bune:am avut curaj si am fost calm si chiar am zambit pentru mine :),lafel si fata o fost incantata.

De imbunatatit:Chiar daca are o intalnire cu cineva trebuia sa fac unpic mai multa conversatie ca sa inspir mai multa atractie si incredere plus ca m-am entuziasmat prea tare gen ,,ca un copil sarman cand primeste o jucaria cadou de craciun atunci cand mi-a dat numaru de telefon inainte ca sa il cer”,probabil o facuto ca sa scape de mnie sa ucine stie deoarece vad ca nu este bun,trebe sa am o reactie cat mai diversificata ca sa vad si ea ceva mai valoros nu majoritatea barbatilor disperati cu care o avut de aface.

Nota:HP 9

2-a Abordare:Am fost din nou in Centru si am incarcat cu o noua,am oprito,am facut toate uneltele corectarea deschideri si tranzitiei,dar din pacate toata treaba fost descoperita deoarece nu simteam absolut nimic cand vorbeam cu tipa,si pur si simplu mi-o spus :,,Daca iti placea de mine,ai fi avut mai multe emoti,dar esti prea rece,esti prea fals,prea robotic,parca nu ai inima,si mi-o intors spatele…

Puncte Bune:am mers in baie si am testat un nou lucru,am fost la Symphony Caffe in centru la Wc,am stat 5 min ca sa ma masturbez ca sa vad daca am emoti sau nu,si pur si simplu timp de vreo 20 de minute am fost complet stors de emoti parca si mi-o expirat cheful si frica si am mers totu bine fara sa-mi pese daca sunt refuzat,am fost stapan pe emotile mele pentru ca nu le aveam :))).

De imbunatatit:Trebe sa stiu cum sa-mi controlez emotile in asa fel incat sa nu fiu prea mecanic,sa miroasa si fata niste emoti ca intradevar sunt interesat sincer de ea nu sa vada ca parca sta de vorba cu un program de calculator deoarece am fost prea rece,rece ca gheatza dar nu m-am putut abtine sa nu testez acea stare de independenta sexuala:)))).

Nota:Hp10

3-a Abordare:Eram in zona pietonala(Centru),si am observat o tipa destul de dragutza,si am inceput interactiunea dar am fost evitat din start cu un :,,Nu!,Nu!… ”,pur si simplu de parca mi-o vazut armele dela distanta..

Puncte Bune:Am incercat doborand acel blocaj de frica de esec si refuz…

De Imbunatatit:Trebe ca sa fiu mai subtil si mai imprevizilbil ca fata sa nu stie cum sa se apere…

Nota:HP8.5

4-a Abordare :A fost una mai speciala unpic mai indirecta,era vorba de Barmanitza aia de care imi placea dela Bordeux club intr-e timp,si m-am gandit si hotarat sa merg pana acolo,am mers,am studiat,si mi-am dat seama ca e si ea pe tura,si intr-un final am mers exact acolo unde erau putini oameni,am salutat-o,am intrebat-o ce mai face,mi-am comandat ceva si intr-e timp incercam sa mai fac cu ea unpic de conversatie cand nu servea pe nimeni,desi nu ma asteptam fata nu prea era interesata,mi-o zambit de cateva ori dar nu stiu ce o avut in ziua aia,nu statea de vorba,parca era depe alta planeta,am studiat-o si imi dadeam seama ca,era rece ca geatza in ciuda faptului la cat era de dragutza,pana la urma m-am hotarat sa incep propunerea,cand am mers sa iau si nota de plata,I-am propus intalnirea dupa ce am spus ca ,,Te-am tot mai vazut pe aici,si te inteleg ca esti in timpu serviciului si nu era momentu potrivit ca sa-ti pun atatea intrebari :)),Ea o raspuns aproband:,,Cam Da..”,pana la urma i-am propus o intalinre in oras dupa ce am intrebat-o de programul ei,si fata mi-o spus ca ,,Vedem..”,si pana la urma i-am cerut numaru,dar o refuzat sa mi-l dea,atunci era momentu sa fac pauza si sa atac din nou cu alta arma in legatura cu numaru de telefon dar,din start mi-o dat un eject gen:,,Ok!,nu pot vorbi acum pentru ca am treaba,nu dau numaru de telefon,nici facebooku-l,daca vi pe aici,in rest nu dau nimanu-i nr sau facebooku-l meu,eu ca un barbat adevarat am acceptat refuzul,i-am urat un servici usor si am plecat.

Puncte Bune:Am avut curaj si am fost hotarat si pregatit sa fiu refuzat…

De imbunatatit:Sa fiu mai atent la detali dandu-mi seama cand o fata este intr-o stare naspa sa stiu ce subiecte trebe sa dezvolt cu ea ca sa o scoata din starea acea naspa,si inca ceva sa nu incerc sa compensez o obtinere de date prin faptu ca i-am lasat ciubuc 5 lei,o parut prea ca un cersetor ce am facut eu,probabil ca nu o fost ok..

Nota:HP10

5-a Abordare:Eram in Zona Hotel Continental:si am vazut o tipa frumusica,am incercat interactiunea,Eu:,,Hei buna! :),Ea:Buna..,Eu:,,ai trecut pe langa mine si mi-ai atras atentia pentru ca esti dragutza,si chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine:),Fata so fascinat pe tema asta si am continuat sa vorbesc cu ea,am inceput tranzitia dar un singur lucru am facut gresit,m-am cam balbait si incurcat in cuvinte,am si repetat din greseala de 2 ori aceasi chestie de parca eram o caseta stricata,si fata si-o dat seama dupa cum am observat si eu,si cand sa fac inchierea,ea:mi-o spus ,,Mai repeta ca ma gandesc ca ai uitat toate poeziiile aste de Mihai Eminescu Rapper :)))”si pana la urma am acceptat feedbacku-l ei ca instant am gandit prea mult….

Puncte Bune:Am zambit amuzandu-ma in gandul meu de o faza tare,am zambit in asa fel incat sa nu fiu fals…

De imbunatatit:M-am Balbait in Cuvinte si m-am incurcat in detali in asa fel incat si-o dat seama ca totu e mecanic,trebe sa fiu mai relax si sa fac sa vina dintr-un mod mai natural

Nota:HP9

6-a Abordare:Am fost unpic surprins,totul mergea bine,am reusit sa fac mai bine sa vina totu dintr-un mod natural,dar din pacate mi-am dat seama cu cine am de aface,pe la inchiere mi-o spus ca ea cere,,cam 150 de euro finalizarea dar pentru mine ar face o reducere pentru ca am fost amabil,si din start am evitat-o,urandu-i o zi frumoasa…

Puncte Bune:mi-am corectat unpic mai bine deschiderea si tranzitia sa vina dintr-un mod mai natural

De imbunatatit:Sa am si eu grija si sa-mi dau seama cu cine am de aface:))),oricum ma bucur ca femeia o fost sincera.

Nota:HP10

7-a Abordare:Eram in zona Catedralei,si am vazut o tipa frumoasa pe o banca pur si simplu era trista statea pe o banca si era deprimata si aproape plangea,m-am oprit si am incercat sa vad ce-mi iese,fata la inceput mo respins dar i-am arat ca vreau sa o ajut si ca sunt interesat intr-un mod sincer de ea,am incercat usor sa vorbesc cu ea si ea tocmai mi-o spus ca o aflat dela o prietena ca asa zisul actual aliei iubit o fost vazut-a cu alta,si pana la urma am facut unpic de conversatie cu ea si am facut-o vesela,i-am luat la sfarsit propunandu-i si o intalnire,am sunato pe la ora 21:00 sa vad daca este mai bine,si cand colo mi-o spus scuze nu pot vorbi acum,si dupa aia mo sunat depe numaru ei,inapoi si mo injurat,mo facut in toate felurile si eu subtil auzeam niste soapte,si pana la urma am intrebat-o daca cumva altcineva ii spune sa zica toate astea,si pana la urma un baiat adica prietenul ei mi-o zis sa nu o mai caut ca o sa am probleme,iar eu din start i-am spus ca abea astept sa vad cat de mare o are:)))))),si pana la urma mi-o inchis si numaru nu o mai fost bun,din pacate dobitocu-l o stricat tot!.

Puncte bune:am scoso dintr-o stare trista si am facut-o interesata de mine si curioasa sa ma cunoasca,dar din pacate idiotu de iubit aliei gelos si posesiv o stricat tot.

De imbunatatit:SA FIU MAI DISCRET!!!!!!,ACOLO AM GRESIT !!!.

Nota:HP9

8-a Abordare:Eram in Zona Piata Uniri,am vazut o tipa frumoasa cu un pudel si am incercat o abordare indirecta mangaind acel pudel,totul so desfasurat bine,am gresit inca un singur lucru,repet cateodata de 2 ori un lucru daca nu de mai multe ori in rest totul o fost ok,dar tipa cu lacrimi in ochi mi-o spus la inchiere ca maicasa e pe moarte are cancer si are nevoie de bani si este prostituata oficial si nu este in stare sa aiba o relatie cu cineva sau alte chesti,mi-o spus ca trebe sa stranga vreo 20 de mi de euro pentru operatie,si de vreun an face asta,mo imbratisat mo pupat pe obraz si mi-o intors spatele,pur si simplu mi-o parut rau de ea si am intrat pana si eu intr-o stare urata pentru cateva minute cand am vazut cat este de grea viata la unele…

Puncte Bune:macar am facut-o sa zambeasca:).

De imbunatatit:Sa nu mai repet mereu aceasi chestie,mi se intampla ca automat dau din gura in plus.

Nota:HP9.5

9-a Abordare:Eram in zona centrala si am vazut o femeie foarte frumoasa :),si alta surpriza am patit (parca sunt blestemat,le atrag parca tot timpu),Am facut bine deschiderea doar ca unpic mai diversificata,femeia mi-o zambit,o fost interesata o vorbit cu mine,si deodata aud o voce in spate,,Hei!!!,Heii!!, Lasa-mi nevasta in pAce!,si in spatele meu observ un tip cu 2 copi (o fetita si un baiat),cand colo mi-am dat seama ca e tata la copii,tipu mo insultat in gura mare si toti din jur o observat,,si intr-un final i-am spus ca ,,mi-e mila de copii astia si nu vreau sa ramana cu traume vazandusi tatal pe jos…

Puncte Bune:Desi avea familie,am uimito cu tranzitia mea de replici amuzante si am facut-o sa continue conversatia inainte sa fiu oprit de TATAIE!.

De Imbunatatit:Sa fiu mai discret si sa merg mai intr-o plimbare in legatura cu situati de genu :))))),intr-un loc mai ferit :).

Nota:HP9.5

10-Abordare:Eram in Zona Parcu Botanic:Si am vazut o tipa frumusica,mica cu fonditza si blonda,credeam ca este prea mica pentru mine dar mo atras pe bune si am incercat si intr-un final am alfat ca are 18 ani,pana la urma am inceput bine tranzitia,fata mi-o spus ca este foarte uitima la cum vorbesc si la cate stiu ,si pana la urma si radea pe bune,am folosit si unpic de umor arogant dar o mers bine:),imi spunea ca i place sa fie iubita si complimentata,pana la urma i-am propus o intalnire intr-un final,fata o acceptat fara nici un dubiu si cand i-am cerut si nr mi lo dat din prima fara sa stea pe ganduri.

Puncte Bune:Cred ca am facut insfarsit totul ok,am avut grija sa nu ma balbai,sa nu repet de mai mutle ori aceasi chestie si sa nu ma incurc in detali,si cred ca este cam dependenta de senzati deoarece nu mo supus la veun test anume,daca nu ma insel.

De Imbunatatit:0%

Nota:HP9

10-a Abordare :Eram in Zona Centrala si Vad o tipa interesanta imbracat ca trece pe langa mine:m-am intors dupa ea si am inceput interactiunea:Deschiderea o fost buna,insa unpic tranzitia nu o fost prea ok:pentru ca am repetat din nou un lucru :))),dar in rest totul so desfasurat ok,fata mi-o spus ca este mai profunda de felu ei si are o imagineatie mai bogata,si atunci tocmai am inceput sa fac rutina cu inelele si i-am si spus un loc perfect dar surpriza si cand i-am propus intalnirea ea mi-o spus,unde mai exact ca sa-i spuna si mamei,eu i-am spus ca intru-n loc mult mai frumos decat casa cu flori,si ca nare dece sa-si faca griji,plus ca la numar de telefon nu so lasat asa de convinsa,am facut pauza acea si dupa aia am reluat din nou si l-am obtinut intr-un final spernad ca nu ma vi fals numaru sau nu mi-l va bloca.

Puncte Bune:M-am adaptat caracterului ei de imaginatie bogata si am folosit anumite lucruri in conversatie care i s-ar fi potrivit:).

De imbunatatit:Sa am grija cum insist ca eram pe cale sa o fac mai mult decat trebuia si paream un disperat.

Nota:Hp8.5

11-a Abordare:Eram in Zona Centrala pe langa strazile Litorale:si am facut o greseala,am incercat sa interactionez dar prea mult am mers in spatele ei,si fata o observat si am vazut ca o inceput sa se grabeasca uitanduse in spate dupa mine si din start am abandonat…

Puncte Bune:Am avut nepasare cu privire la criticile oamenilor din jur

De Imbunatatit:Sa am grija cu spatile inghesuite si sa nu mai merg asa mult in spate dupa ele gen dela o distanta de 5 m…

Nota:HP9.5

12-a Abordare:Eram in zona langa Ion Vidu,Aleea Studentilor(complex),si am vazut o tipa frumoasa ca era in fata mea,am oprito am inceput interactiunea dar mi-o spu ca ,,Sincer :),esti foarte amabil si sexy in atitudine,dar tin prea mult la catelusu meu de jucarie de Iubit ca sa ma despart de el,gandes-te-te i-am facut un oral si de atunci are degand sa-si treaca numele pe casa mea si imi comvine sa fac ce vreau cu el :),nu cred ca ai vrea sa-mi bat si eu joc de tine avand control asupra ta:)”,mo sarutat :)))),mi-o arat degetul din mijloc si mi-o intors fundu(spatele) si o plecat :))))).Cred ca am avut de aface cu un Tester,daca nu ma insel,si daca nu mo mintit, imi pare rau de saracu Baiat care e cu ea :))).

Puncte Bune:Desi era foarte Sexy si Atragatoare,am avut tupeu!!unpic fortzat dar am indraznit!

De imbunatatit:Sa stiu si eu cum sa procedez cu un tester,pentru ca am fost refuzat intr-un mod mai sexy.

Nota:HP10

13-ea Abordare:Eram in zona Parcului botanic si am vazut o fata care ,,Citea”,din start mi-am dat seama ce personalitate are (INVEST).Am inceput interactiunea,am continuat,am facut bine si corectarea tranziti-ei cat de cat bine ,dar tipa era se vedea ca era imbracata modest,si mo intrebat daca cred in Dumnezeu,si eu i-am spus ca da,si pana la urma ea mi-o spus ca este Pocaita,si am intrebat-o la ce bicerica merge si ea mi-o spus ca este la Liceu Baptist,pana la urma am continuat si ea mi-o spus ca parinti ei o invatato sa nu aibe nimic cu un tip pana nu se marita cu el,atunci din start mi-am dat seama ca nu am ce sa-mi pierd timpul cu genu de fata :))))),i-am spus ca scuze,mi-o facut placere,dar trebuia se plec si am lasat-o balta pur si simplu.

Puncte Bune:Am incercat fara frica.

De Imbunatatit:Sa fiu mai atent cu genul asta de fete Invest,nu vreau sa-mi pun viata la o limita asa de repede:))))).

14-a Abordare:Eram in Piata libertati:si am observat,inca o femeie frumoasa,am oprito,am inceput sa fac conversati-e cu ea,dar cand colo am vazut ca are copil care intr-un final dela porumbei o fugit catre ea,si pana la urma am spus ,,ma scuzati” si am plecat :).

Puncte Bune:Am Avut AutoControl in ciuda oboseli pe care am simit-o din cauza vremi,si m-am straduit sa imi pastrez energia.

De Imbunatatit:SA AM GRIJA LA MAMICI CU COPII,nu-s genu sa fut asa ceva :))))).

{28 August}

Abordari in Mall: M-am intalnit cu instructorul meu ca sa vada cum ma mai descurc.

Prima Abordare:O fost cu o Fata care o trecut pe langa mine,am oprito am vorbit foarte amabil cu ea dar mi-o spus ca se grabeste si nu poate sta de vorba.

Puncte bune:Am fost vesel cand am vorbit cu ea,adica starea era din interiorul meu 🙂

De Imbunatatit:Sa am grija sa nu fiu prea inghesuit cand o opresc.

Nota:HP8.5

A Doua-A Abordare:Am vazut o femeie frumoasa,am inceput interactiunea,deschiderea o fost binisor facuta,dar femeia mi-o spus ca se brabeste la WC :)))))),si pana la urma,am renuntat pentru ca altfel nu mai iesea din baie :)))) ma gandesc :))).

Puncte Bune:O fost destul de bine deschiderea …

De imbunatatit:Sa o fi asteptat,dar am plecat in cautarea altor femei :)).

Nota:HP8.5

3-A Abordare:Eram sus la mancare si am vazut,o tipa care statea singura la masa,am inceput interactiunea,Fata o suspectat intrebanduma daca am ajuns cumva dintr-un pariu acolo,eu nu am negat asta si am continuat sa vorbesc pana la urma ea mi-o spus ca lucreaza si ca era in pauza de masa so ridicat si-o strans tava cu resturile de mancare,si totusi i-am cerut numaru,dar ea mi-o spus ca ,,nu!”…

Puncte Bune:Am incercat chiar daca era ceva nou pentru mine.

De imbunatatit:sa fiu mai atent la detali si sa ma concentrez sa o fac sa rada ca sa-i influentez emotile in bine si in favoarea mea.

4-a Abordare:O fost in Zona Cinema City,o tipa o trecut pe langa mine,m-am intors dupa ea si am incercat abordarea,desi am oprit-o am incercat sa fac si tranzitie cu ea dar pana la urma am gresit cu distanta dintr-e mine si ea am folosit mana care nu trebuia.Asa mi-o spus si instructorul meu.

Puncte Bune:Desi arat dur si impunator am fost calm si vesel cand am vorbit cu ea.

De Imbunatatit:Sa am grija cu aprecierea distantei…

5-a Abordare:O fost una diversificata dar o mers bine,Era o tipa dela Solar care se plictisea pe telefon si am intrat in vorba cu ea cu pretextu ca pritenul meu mi-o spus ca arata bine,si ca am fost curios sa vad cat de bine arata tipa,Am folosit bine deschiderea chiar si tranzitia,fata o ras,so amuzat pe tema asta,si intr-un final i-am propus o intalnire,pana la urma ea o acceptat spunand ca ,,Vorbim”,eu i-am cerut numaru si ea pana la urma mi lo dat :),acum o sa vad ce iese in zilele urmatoare.

Puncte Bune:Fata o ras,so amuzat si nu a fost un disconfort pentru ea ca sa stea de vorba cu mine :).

De Imbunatatit:Sa retin si eu cum o cheama pentru ca mereu uit numele deoarece sunt concentrat prea mult pe tranziti si incheiere.

Nota:HP8.7

 

 

 

One thought on “Colectia de Abordari recuperate

  1. ab1: cand spui ca ai retinut-o 2 minute sa faci rutina cu inelele; nu e nevoie sa faci tot, daca e grabita poti trece direct la numar, e mai avantajos decat sa creezi stres spunand ca mai tre’ sa-i spui ceva; poate chiar iti da nr mai repede

    ab2: tipa se refera la faptul ca iti pui o masca, ca incerci sa pari cumva in loc de a fi acel cineva; am discutat deja despre asta si are dreptate; ai obiceiul sa-ti pui o masca si sa te separi de personaj; exista in timisoara un curs de improvizatie sustinut de Walter Fettich (il gasesti la mine la friends pe facebook); ia vorbeste cu el, cred ca e gratis cursul, si fa cateva ore in care ii spui ca vrei sa arati mai bine emotiile

    ab4: s-ar putea sa nu te placa, sa nu fie vorba de o stare de-a ei

    ab5: am vorbit sa nu le mai iei cu hei buna, prima greseala; asta cu balbaiala a fost amuzanta

    ab 10: daca ea iti da un motiv pentru care trebuie sa afle unde o duci (“ca sa-i spuna mamei”) probabil are piticu’ ei pe creier cu asta si nu e ok sa ocolesti (te va considera suspect)

    ab 12: te-a sarutat? prea tare ce ti-a spus :)))
    eu i-as fi spus: “hai sa iesim noi la o intalnire si vedem dupa cine cui ii da de mancare”
    era clar tester

    Ok, acum un feedback mai specific:

    Imi place ca ai tupeu si ca faci abordarile, asta conteaza foarte mult la inceput.

    Dar se vede clar ca inca nu ai bazele, uita-te la abordarile tale; undeva incepi cu buna, altundeva te balbai, la alta s-a intamplat ceva diferit de ce crezi tu (tu spui ca era zambareata si te placea dar ti-a dat nr fals).
    E clar ca inca nu ai bazele, inca nu deschizi cum trebuie si tu vorbesti de tranzitie si povestea cu inelele.

    Sunt cateva abordari unde ai spus ca fata a raspuns bine si nu ai luat nr: gen 1 si 4

    Ce vreau sa spun cu asta: e de lucru la baze, de aia aveam de facut noi o saptamana numai de deschidere, ca sa o faci bine si sa nu mai ai treaba cu ea (fara “buna”, fara balbaiala).

    Sa-ti scrii rutina intr-o postare ca sa o discutam / editam. E momentul sa folosesti aceeasi replica in abordari, altfel n-o sa-ti iasa pentru ca vei avea rezultate asa de diferite ca habar nu ai de ce (nu) ai succes.

    Dar partea buna e ca ai inceput sa te misti, sper sa continui.

    Si asta cu 2 prostitoate abordate si una cu prieten dobitoc si una cu sotu si copii dupa ea sunt prea tari. E tare faza asta cu seductia ca iti ofera o gramada de povesti din astea.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

