Rutina de abordare

1.)Salut :),scuza-ma unpic :),uite stiu ca este intamplator dar pur si simplu ai trecut pe langa mine si mi-ai atras atentia pentru ca esti dragutza si chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine…

2.)Imagineaza-ti daca nu as fi intrat in vorba cu tine riscam sa-ni dau pumni in cap toata ziua incat as fi avut nevoie de o limba de pantofi ca sa-mi pun palaria in cap:)),deoarece cine stie craniuk meu ar fi fost de dimensiune galactica:))

3.)Hai sa facem cunostinta,Eu sun Seba ! :),

Ea(….)

4.)Ce faci aici intr-o frumoasa zi de vara singurica ? 🙂

Ea(…..)

Lafel si eu bantuiam strazile si deodata ma trezesc ca mi se intoarce capul intr-o parte brusc atat de brusc incat am facut o febra musculara foarte urata 🙂 si am venit ca sa terog sa-mi platesti alifia pentru vindecare:)))

Ea(:))) )

5.)La Facultate,nu?

Ea(….)

6.) Ce studiezi ? 🙂

Ea(…….)

7.)Aha le tocitzi nu gluma toata ziua in sala de lectura toata ziua,etc…

Ea(……)

8.)Nu,esti din Timisoara,nu? (Ea:nu…),Eu:Mi-am dat seama,(Ea:Ba da ),Eu: Nu pareai…

Ea:(cum de>? :)) 🙂 )

9.) E greu de explicat in cuvinte dar as putea sa-ti dau minim 2 exemple,mo atras foarte mult stilu tau de imbracaminte si felu cum te miscai :),insa din din indepartare pareai atat de Kinder si ma gandeam ca ai o varsta prea fragila ca sa-mi pot permite sa intr-u in vorba cu tine :).

Ea (:))) )

8.)Incep rutina cu inelele daca nu e prea grabita.

La despartire stabilesc o intalnire(Sincer ma bucur ca am vorbit,si ar trebui sa continuam de unde am ramas,asa ca hai sa iesim la o cafea unde saptamana vitoare si povestim mai multe acolo).

Ea(sa zicem ca accepta)

9.) Ok :),uite cum facem da-mi si mi-e nr tau 🙂 si cand e sa iesim ne auzim :).

Ea(sa zicem ca nu se lasa usor convinsa de asta)

10.)Bun,si cum facem sa ne intalnim atunci? :),(Ea sa zicem ca imi da Facebookul),atunci eu am sa-i refuz facebookul,fac o pauza si dupa aia il cer din nou(care ar trebui sa functioneze) 🙂

One thought on “Rutina de abordare

  1. Le luam pe rand:

    1) Fara “scuza-ma un pic”, nu e ok sa te scuzi din start; taie
    “Salut🙂,uite stiu ca este intamplator dar pur si simplu ai trecut pe langa mine si mi-ai atras atentia pentru ca esti dragutza si chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine…”
    2) e ok 🙂 e o gluma la care trebuie sa verifici daca raspund fetele
    vezi daca rad 7 din 10 fete care asculta gluma pana la capat; daca da, mentine-o
    4) “la fel si eu bantuiam strazile”
    ^^^ asta nu e ok, stii ca suna ca si cum ai cautat fete pe drum sa le agati?
    taie asta cu bantuirea; restul e super ok
    9) vezi ca rutina cu kinder eu am facut-o :))
    10) fara “cum facem sa ne intalnim” pentru ca ea va raspunde ca facebook
    nu-i da sansa :)) continua conversatia cu orice altceva 2 propozitii
    dupa care mai incearca o data numarul cu faza ca nu esti stalker
    deci e asa: ceri nr; ea te refuza; tu vorbesti despre altceva; tu ceri nr din nou fara sa fii stalker

    Sa-mi spui daca e clar.

    Like

Leave a Reply

