The Date 3 september

Era o zi călduroasă de vara si am stabilit cu o zi inainte sa am 2-le-a date cu fata respectiva,si inainte cu câteva ore am tachinato ca sa-si ia o alta rochita de vara dând de inteles ca sunt selectiv,lafel si ea mi-o spus ca sa-mi iau si eu o camasa casual albastra daca tot am pretenții si sa rezolvat,amândoi ne-am asortat dupa îmbrăcăminte,ne-am întâlnit in fata operei (centru),am îmbrățișăto si pupato pe frunte nu pe obraz de 2 ori ca e prea social si friendly gestul,ne-am luat Înghețata amândoi si am duso la plimbare cu hidrobiciclete,find pentru ea prima oară o fost incantata ca sa se plimbe,lafel si ea o insistat ca sa plătim Jimi-juma,eu am apreciat gestul ei,in desfășurarea plimbări aveam discuti profunde si amuzante lafel ca la inceput,intr-e timp ea imi pomenea ca simte nevoia sa se plimbe asa ca am duso si in Parcu copiiilor,dar din pacate erau prea ocupate leaganele ca sa o satisfac si pe ea in legătura cu asta,si pana la urma ne plimbam si ne-am Așezat pe bănci cand făceam pauze,intre timp cand încercam sa o lipesc de mine in mers,imi spunea ca i este prea incomod deoarece era si unpic cald,ca sa nu stric lucrurile ezităm lent sa o lipesc,continuam sa povestesc si intr-e timp acționam din nou,pana la urma i-am desenat si un desen romantic pe degete ca sa i stârnesc unpic emotile,cand o vazut desenu so fascinat unpic,intr-e timp i-am spus ca ultima oprire va fi la Sky dar ea mi-o spus ca prefera sa se plimbe si nu era ok sa fac rezervare dar ca sa nu ma supere o acceptat suspinand chiar daca vroia sa se plimbe,mi-am dat seama ca e risc sa stric totu si pur si simplu nu am mai dat importantă acestui restaurant spunând ca ,,defapt nu suntem obligați sa mergem”si putem sa ne plimbam in continuare,ca sa nu cumva sa stric Atracția care ma chinuiam sa o aprind mai puternic ca sa o pot sărută,mi-am dat seama ca trebe sa muncesc foarte mult,intr-e timp ne-am hotărât sa ne plimbam si in Parcu poporului,am luat o pauza pe banca si am povestit in continuare,încercând sa stau cat mai lipit de ea fără ca sa fie prea mult încât sa se tragă,povestind m-am apropiat de ea si am încercat sa o sărut pe obraz,so tras,pur si simplu eram debusolat am aplicat aproape tot arsenalul,povesti,umor arogant,atingeri,dar nimic…(cum sa o sărut pe buze daca nici pe obraz nu puteam,nu mi-o venit sa cred!!!),dar am reușit sa-mi păstrez calmu si m-am gândit sa încerc alt fel,am stat de vorba cu ea deschis si sincer despre asta,intr-e timp i-am mângâiat degetele si pe ea in special,fata mi-o spus ca dela inceput ca sa o iau mai ușor,lafel si eu inloc sa ma panichez am mai băgat ceva umor arogant dar am continuat sa discut sincer si deschis cu ea,fata mi-o spus ca nu e genu sa sara in bratze dintr-o data deoarece vrea sa fie sigura cunoscandu-ma mai bine daca poate sa pună suflet pentru persoana potrivită sau nu,ca sa ma asigur ca nu sunt fals in ochi ei am dat drumul la robinet si am lăsat sa curgă unpic din sentimente ca sa vadă ca simt ceva sincer pentru ea,pana la urma am luat-o profund de mana si am întrebat-o sincer ce simte cand o iau de mana,ea mi-o spus ca simte niște fiori de emoti pozitive,dându-mi de inteles ca am mai aprins unpic Atracția dar nu suficient cat sa se lase saturată,mi-am dat seama ca are un scut foarte puternic de protecție si ca trebe sa-i dovedesc mai mult,(adica am nevoie de un armament mai puternic ca sa penetrez blindaju)deși nu era genu meu sa dau drumu la sentimente dar am făcut un sacrificiu cu speranța ca poate asta i sporeste si ei Atracția,intr-e timp so facut frig si trziu si am condus-o in Stație la autobuz deoarece si eu trebuia sa ajung la lucru,in plimbare cand o conduceam intr-e timp am luat-o de mana si încet si-o tras mana,o spus cu umor ca sa nu grăbesc lucrurile,pana la urma am luat-o de umăr,dura totul temporar pana cand încet imi dezlipea mana,făceam treaba asta dar cu pauze de fiecare data cand încercam,pana la urma am condus-o in Stație si la despărțire ea o sărit prima oferindu-se sa ma pupe de 2 ori pe îmbrățișandu-ma si pana la urma m-am pregătit sa lansez sărutul dar parca observam cum se pregătea sa se tragă dar m-am orientat spre obrazul ei si am pupat-o mai lung ca sa capete incredere si i-am spus cu umor ca ,,data vitoare ma scoti tu la o cafea”,rămânând sa ne auzim in alte zile,si intr-e timp i-am trimis un mesaj de noapte buna dar am observat unpic de diferența subtila eu ii trimit pupici(:*)la sfârșit si ea la sfârșit doar Smiley ( 🙂 ) gen:Eu,,Ai grija de tine Draga ! :*si Noapte Buna! “,Ea:,,Si tu, spor! Noapte buna!😊 “.
Aceasta diferența imi da de inteles ca nu este atât de atrasa de mine lafel cum sunt eu de ea (NU-i ok!!!!,trebe sa înclin Balanța in favoarea mea).

Puncte Bune:am aprins unpic mai mult Atracția deoarece am vazut ca pe obraz nu so mai tras cand o pupam atunci cand povesteam cu ea pe banca si am amânat recopensa in sensul ca am decis sa ne plimbam daca tot asta i făcea plăcere plus ca la sfârșit i-am spus ca data vitoare sa ma scoată si ea la o cafea plus ca mi-am păstrat calmu pe tot parcursul întâlniri chiar daca poate am fost supus la niște teste intr-e timp.

De Îmbunătățit:Am nevoie de o strategie mai buna ca sa-i sporesc Atracția mult mai puternic,trebe sa o emotionez si mai tare ca sa o pot sărută si sa trec mai departe(Angelsin tu ce spui???!,se mai merita sa încerc sau este un consum inutil de timp si bani,o las pe ea sa ma sune? Sau peste cate zile estimezi ca ar trebui sa o sun si intr-un final sa o întreb cand ma scoate la un suc..).

One thought on “The Date 3 september

Leave a Reply

