Rutina Adaptata

Deschidere

Open

  • Salut,uite stiu ca este intamplator dar pur si simplu ai trecut pe langa mine si mi-ai atras atentia (pauza in in vorbire) pentru ca esti dragutza si chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine…
  • Hai sa facem cunostinta:),Eu sunt Seba… (Zambeste 🙂 )
  • Ea:,,X’  ( O ti de mana 2,3 secunde)

 

Tranzitie 1

Eu:Avem si eu traictoria mea opusa si deodata ma trezesc ca mi se intoarce capul intr-o parte,atat de brusc incat am facut febra musculara la gat:))),si am spus ca trebuie ca sa intru in vorba cu tine ca altfel as fi riscat sa-mi dau palme toata ziua incat as fi avut nevoie de o limba pentru pantofi ca sa-mi pun palaria in cap probabil ca aveam fatza de o dimenseiune galactica:))…

Ea:…

 

Atractie

Provocare

Eu:Nu esti din Timsoara nu ? (ea:nu,Eu:mi-am dat seama/ea:da,Eu:nu pareai..) /ton dubitativ

Ea:pai cum de ?:)..

Eu:mo atras mult stilu de imbracaminte si felu cum te miscai,pe langa ca din indepartare pareai atat de kinder incat ma gandeam ca ai o vrsta prea frageda ca sa-mi pot permite sa intru in vorba cu tine :)…

Provocare 2

Eu:  Faci un sport anume?

Ea:…

DHV(demonstrarea valori), preselectat de femei

Eu: Totdeauna am atras in viata mea oameni cu pasiuni diferite si interesante

Ea:(incaz ca ma intreaba ce sport)

Eu:M.M.A(pasiunea copilariei mele de srb cuminte:) )

Ea:…

Eu:Fac rutina cu inelele…(SCURT, 1 min maxim)

Ea:(probabil va fi fascinata)..

 

 

 

TIME BRIGE

Eu:incep inchierea:,,Sincer mi-o facut foarte mare placere ca am stat de vorba pe langa ca cunosc un loc unde are cea mai buna priveliste si cafea din istoria Timisoarei,Ea:(undE?),Eu:Nu-ti spun dar pentru ca ai fost dragutza si sociabila am sa te invit acolo la o cafea si vom povesti mai multe:),Ea:(daca accepta),Eu:i cer nr,Daca Refuza si imi da doar facebookul,din start o refuz eu ca nu-s genu sa stau pe facebook,schimb unpic subiectu in legatura cu ceva amuzant,si dupa aia insist din nou cu numaru spunandu-i ca nu sunt stalker si ca nu am sa o sun mai mult decat trebuie(sar putea sa functioneze).

 

 

 

 

 

Rutina ta a fost adaptata in functie de ce am invatat, ce feedback ai primit de la femeie si ce am observat eu. Sfatul meu este concentreazate  mai mult pe cum zici, atitudine si mai putin pe ce zici efectiv.

Leave a Reply

