{Rutina Adaptata]

Deschidere

Open

  • Salut,uite stiu ca este intamplator dar pur si simplu ai trecut pe langa mine si mi-ai atras atentia pentru ca esti dragutza si chiar nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine…
  • Eu sunt Seba… (Zambesc 🙂 )
  • Ea:,,X’  ( O tin de mana 2,3 secunde)

Tranzitie 1

Eu:Avem si eu traictoria mea opusa si deodata ma trezesc ca mi se intoarce capul intr-o parte,atat de brusc incat am facut febra musculara la gat:))),si am spus ca trebuie ca sa intru in vorba cu tine ca altfel as fi riscat sa-mi dau palme toata ziua incat as fi avut nevoie de o limba pentru pantofi ca sa-mi pun palaria in cap probabil ca aveam fatza de o dimenseiune galactica:))…

Ea:…

 

Atractie

Provocare

Eu:Nu esti din Timsoara nu ? (ea:nu,Eu:mi-am dat seama/ea: ba da,Eu:nu pareai..) /ton dubitativ

Ea:pai cum de ?:)..

Eu: pai, stilul tau de imbracaminte nu e tocmai unul timisorean dar totusi imi place plus felul cum te miscai ,,tocmai de aia aveam ceva dubii si nedumeriri daca esti de aici sau nu ,pe langa ca din indepartare pareai atat de Prikindel incat ma gandeam ca ai o vrsta prea frageda ca sa-mi pot permite sa intru in vorba cu tine :)…

Ea:….

Eu:app nu te-ai saturat de atatea complimente?…

Ea:(indiferent ce spune cu privire la complimente) …

Eu:banuiesc ca preferi sa fi si tu tratata mai omeneste nu doar ca un bibelou sau obiect artistic J)) …

Ea:…

Provocare 2

Eu:  pari genul sportiva,ce practici?…

Ea:…

Eu: senseiul meu era si instructor de {….}dar a evoluat” si rad sau ceva de genul…

Ea:(incaz ca ma intreaba ce sport fac)

Eu:M.M.A(pasiunea copilariei mele de srb cuminte:) )

Ea:…

Eu:Fac rutina cu inelele…(SCURT, 1 min maxim)

Ea:(probabil va fi fascinata)..

TIME BRIGE

Eu:incep inchierea:,,….(tranzitionez discutia din istoria cu inelele spre=> ),,Timisoare-i i se spune Mica Viena si pe pe langa aceste arhtecturi frumoase si istorice cunosc un loc unde are cel mai deosebit peisaj si priveliste + cafea din istoria Timisoarei:Ea:(undE?),Eu:Nu-ti spun unde dar pentru ca ai fost dragutza si sociabila vreau sa te invit acolo la o cafea si vom povesti mai multe lucruri interesante:)in acel loc,Ea:(daca accepta),Eu:i cer nr,Daca Refuza si imi da doar facebookul,din start o refuz eu ca nu-s genu sa stau pe facebook,schimb unpic subiectu in legatura cu ceva amuzant,si dupa aia insist din nou cu numaru spunandu-i ca nu sunt stalker si ca nu am sa o sun mai mult decat trebuie(sar putea sa functioneze).

One thought on “{Rutina Adaptata]

  1. open
    1) mi-ai atras atentia (pauza in in vorbire) pentru ca
    ^^^ nu stiu cat de natural e sa faci pauza in mijlocul unei propozitii; spune-o ca si cum ai vorbi cu cineva nu ca sa dea un impact
    2) taie “hai sa facem cunostinta” si prezinta-te
    nu-i da ocazia sa spuna “hai sa nu”

    atractie
    3) “sa-ti dau cele 2 exemple *pe* care inconstient le-am remarcat”
    ^^^ suna fake, dai 2 exemple e cum vorbesc programatorii + daca le-ai remarcat inconstient atunci nu le stii constient se bate cap in cap logica
    spune-i “pai, stilul tau de imbracaminte nu e tocmai unul timisorean” , practic treci direct la subiect fara introul ala
    4) termina cu varsta frageda ca sa pot intra in vorba cu tine; e a mea si e pus copyright :)) fii inventiv ca imaginatie ai
    nu e replica perfecta, e doar o replica pe care o folosesc

    provocarea 2
    5) nu pune intrebari la care poate raspunde cu da/nu “faci un sport anume”
    ci fa presupuneri: “pari genul sportiv, ce practici?”
    6) nu e ok sa raspunzi la faptul ca ea face sport cu “si eu sunt sportiv de performanta”, te lauzi pe fata
    cand ea spune ca face doar tae-bo tu spui “sen seiul meu era si instructor de tae-bo dar a evoluat” si razi sau ceva de genul, lasa indirect faptul ca practic un sport, nu te lauda

    time bridge
    7) “totusi” pune in ton negativ ce ai spus inainte, nu e ok in propozitie
    intai o inviti pe urma spui unde
    tu spui: “mi-a facut placere, totusi cunosc un loc” … vreau sa te invit sau ceva de genu

    rutina e buna, 9/10 🙂

    Like

Leave a Reply

