The Dating 30 December

In data de 27 decembrie ora 16:45,eram in Iullus mall find un loc calduros confortabil si plin de fete/femei sofisticate deoarece afara find iarna era foarte dificil in legatura cu Street game,am observat o tipa interesanta care picta un tablou,ma gandeam ca era o artista in domeniul acesta si pur si simplu mi-o atras atentia,tipa era foarte draguta foarte cult imbracata,si pur si simplu am adaptat rutina mea de abordare intr-un mod mai indirect,si o functionat struna 100%,atitudinea o fost increzatoare,limbajul trupului relaxat in asa fel incat sa nu par amenintzator,tipa o fost curioasa si de mine si mo intrebat totusi cu ce ma ocup si i-am spus ca sunt sportiv de performanta plus multe altele,deshiderea o fascinato am folosit ceva gen ,,Nu sunt sigur daca imaginea tabloului sau imaginea ta mi-o atras atentia insa sunt convins ca probabil or contribuit mana n mana si tocmai de aia nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu tine”,o inceput sa rada pe tema asta,si am fost surprins ca nu doar ca o acceptat propunerea cu privire la intalnire dar inainte ca sa-i cer numaru o sesizat ca am scos telefonul,si atunci o zis cu un ton pasional,lung si accentuat ,,Ssssscriiiellll!!’,si atunci i-am pus telefonul in mana si lo scris mi-o dat si de inteles ca era interesata de mine in mod sincer si mi-o memorat si ea numaru,am fost foarte bucuros chiar daca mi-am pastrat cat am putut eu de bine fatza de Poker(in sufletu meu era o realizare si o bucurie imensa cum o functionat rutina de abordare),am plecat acasa bucurros si increzator ca totul este ok si va merge din ce in ce mai bine dar cu unpic de dubii si nesigurante,dar am intamplator acasa am crezut eu ca am facut o greseala pana cand mi-am amintit ca Bogdan mi-o spus ca nu e problema daca o suni la ora 21:00 tot in acea zi respectiva cand i-ai luat numaru,si find mahmur trezit din somn trebuia sa sun un prieten dar din greseala am sunat-o pe ea dar nu am lasat sa sune mult pentru ca am intrerupt rapid o fost un beep,dar mi-am facut unpic de griji ca nu mo sunat inapoi(am interpretat ca mi-o fi blocat numaru),m-am calmat si am spus ca voi incerca maine la ora 21:00 sa vorbesc cu ea la tell,am sunato si mi-o inchis atunci iar mo luat niste nesigurante pentru ca asta este posibil sa-mi fi blocat numaru daca se inchidea dela al-3-lea ,Trrr’,si m-am gandit sai dau un mesaj scurt:,,Buna :)x,ce mai faci?”,o trecut vreo 6 min si dupa aia mi-o dat un mesaj inapoi:,,Buna,scuze ca nu ti-am raspuns ieri,avusem o intoxicatie alimentara.Sunt la munca,tu ce faci?,atunci eu usurat ca rutina chiar o functionat,i-am raspuns jovial:Sper ca te-ai facut bine,cel mai bine iti recomand sa ma suni cand scapi dela lucru,servici usor,Ea:,,Bine:),Merci!,am fost foarte usurat sa vad ca rutina insfarsit si-o facut treaba in asa fel incat numarul de telefon ca sa fie bun si tipa sa fie in continuare interesata de mine,dar nu mo m-ai sunat,,nu intelegeam dece dar nu am mai incercat sa dau vreun mesaj sau sa sun deoarece asta ar fi insemnat ca sa fiu stalker,si m-am gandit la o strategie:am spus ca as fi mai castigat daca as merge la ea la lucru ca sa o surprind intr-un mod pozitiv decat sa incerc sa o sun din nou,si asta am si facut 2-a zi m-am dus la ea la munca si am surprinso,punandui o mana peste ochi dela spate,tipa o fost foarte entuziasmata si bucuroasa ca sa ma vada,Ea:,,Heeeeeeiii 😀 😀 ,Ceaaoo! :),ce faci ? :)”,Eu:,,mi-or spus astia dela camere ca prea Sobru te uiti in tablouri si m-or trimis ca sa te fac sa zambesti ca sa sa facilitez clienteala sa mearga mai bine :))”,tipa o ras si pe seama asta :)))))),eu oricum am gandit-o bine,am dat de inteles ca si asa aveam o treaba de facut in malll avand o servieta de lucru sub acoperire cu mine :))),ca sa nu interpreteze ca doar pentru ea m-am dus,tipa oricum mo intrebat ca am avut cumva ceva treaba? si eu i-am spus ca da o trebuit sa-l antrenez personal pe cineva la Wordclass fitness,Ea:intre timp mi-o justificat ca in ziua care trebuie sa ma sune nu o mai apucat pentru ca o fost prea obosita si o trebuit sa faca curatenie etc,eu i-am dat de inteles ca sa stea linistita ca nu mo deranjat si pana la urma m-am gandit ca ar fi ok sa stabilesc acolo intalnirea si asta am facut,,Eu:,,Sunt liber pana samabata inainte de revel si am putea sa ne vedem si am facut brusc pauza in vorbire ca sa vad reactia ei si ea o spus,Ea:,,Paiii da uite maine am putea inainte de lucru ”si atunci am preluat eu initiativa cu ora si locul respectiv,si o acceptat stabilind ca ramane sa o sun cu o ora inainte,am pupato pe obraz ca sa fie capete incredere si sa fie confortabila cu mine si am plecat :),dimineata cu o ora inainte sa o sun imi trimite un mesaj :,,Neata!,sper ca nu e problema daca ne vedem pe la 13:30,nu reusesc mai devreme,Eu i-am raspuns:,,Buna Dimineata!,desigur nici o problema oricum am sa revin cu un telefon pe la 12:30,Ea:,,ok”,intre timp am sunat la Sky restaurant si m-am trezit cu o surpriza mare,restaurantul va fi inchis pana pe data de 7 ianuarie,pfff am crezut ca explodez si m-am gandit rapid la o solutie si Bingo!!,am gasit un restaurant suficient de select (Jardin Bistro),un restaurant Francez suficent de confortabil si interesant find calm si relaxat ca nu trebuie locul perfect ci iti trebuie personalitate ca sa cuceresti inima unei femei,am sunat-o ca sa-i dau vestea repectiva ca ma voi intalni cu ea in fata catedralei find foarte aproape de restaurantul respectiv,dandu-i vestea ca locul cel frumos si misterios este inchis dar am gasit altul similar de frumos,fata o acceptat si o ramas sa ma vad cu ea la 13:30,intre timp m-am imbracat mi-am slefuit pantofi si primesc un mesaj dela ea :Cred ca ajung cu 10 min mai devreme”,eu i-am Raspuns:,,E inregula”,si m-am grabit ca sa ajung unpic mai repede dar am ajuns amando sincron in acelasi timp chiar daca aveam degand sa ajung eu mai devreme,am vazut-o ca vine,imbracata elegant,avand si eu o atitudine pozitiva si sigura pe mine chiar daca stiam ca mai am mult de muncit pe partea de Dating :))),am desfacut bratzele,am imbratisat-o am pupato usor de 2 ori pe obraz si i-am oferit bratzul ca sa-l cuprinda dar o spus ca este cam frig nu te supara dar merg cu el in buzunar :)),atunci am preluat eu initiativa ca sa o iau de brat,fata o acceptat fara nici o problema,,in drum spre Jardin,din cate povesteam eu mi-am dat seama ca fata asta era foarte culta,citita si educata,i-o placut de mica muzica artistica,o facut Canto(pian),o practicat Inot,era o fata foarte cizelata din punct de vedere intelectual chiar daca era Moldoveanca,atunci mandru am fost cu ce fata umblu eu la bratz ca orice barbat logic,eu cu vreo saptamana inainte m-am instruit unpic cat am putut de mult pe dating am cumparat un curs dela alt seducator (Taher Sonu),Expert Dating,am studiat cursul dar nu am putut sa acumulez chiar toate conceptele in memorie,am mai cerut ceva ajutor si dela alt Pick up Artist(Rafael Roue),ca sa imi dau unpic drumul si la date dar nu am retinut prea multe din ele, m-or ajutat dar din pacate pana intr-un anumit punct.La dating am intampinat 2 obstacole,era unpic frig in incaperea respectiva,si 2-lea rand o fost sunata ca trebuie sa fie la lucru cu o ora inante pentru o sedinta,pfff am fost unpic tensionat de situatia respectiva insa mi-am pastrat calmul dand de inteles ca e inregula,cand defapt in sufletul meu era unpic de nesiguranta ca daca e insufiecnt timpu,intre timp m-am asezat cu ea pe un coltzar am ajutat-o sa-si dea paltonul jos,ne-am comandat ceva si am inceput conversatia,am repetat aceasi chestie in mare parte dar de data asta find unpic mai atent si la detalile ei,am intrebat-o despre ea,despre copilaria ei,despre persoana ei,despre viata ei,si din cate mi-o povestit am inteles ca aceasta fata o suferit enorm in copilarie,o fost abuzata sexual si de taicas-o biologic,cu greu o putut sa-mi spuna,dupa ce am insistat intr-un mod calm,jovial,dandu-i de inteles ca inteleg problemele cotidiene ale vieti de zi cu zi si pana la urma mi-o spus ,,find eu 3-a persoana caruia ii spune asta,pana la urma i-am povestit si eu in mare parte depsre mine,despre viata mea,dar in timpul asta tineam cont de noile concepte,eram atent la atingeri ca sa o iau treptat cu pauze,era atent si la distanta respectiva,dintre mine si ea,dar am observat ca aceasta fata nu ma privea in ochi si i-am spus intr-un mod umoristisc si jovial ca sa se uite in ochi mei:),,i-ar ea mi-o spu ca are un deficit de a se concentra privind o persoana in ochi,iar eu totusi am intrebat-o mai multe in legatura cu copilaria ei,si am observat ca inca ceva:a fost destul de inconfortabila find usa deschisa si intrand frigul intre timp am cerut intr-un mod politicos barmanitei ca sa inchida usa,am luat sacoul meu si i l-am dat ca sa se inveleasca,o apreciat gestul meu :).Fata imi spunea ca este foarte distantzata de barbati datorita traumelor care le-o avut in copilarie,intre timp mi-am dat seama ca prea mult timp nu prea mai este si nu am apucat sa-i povestesc si despre tatuaj find curioasa de el,ce am facut eu bine pe tot parcusu intalniri o fost in legatura cu atingerile si apropierea fizica,treptat incepea sa ma priveasca in ochi din ce in ce mai mult,fata respectiva era curioasa de tatuajul meu depe mana,dar eu am facut greseala sa continui ca s-ai povestec treptat despre viata mea,asta cred ca nu o fost bine pentru ca ea era interesata la un moment dat de tatuaj dar eu am continuat cu alt subiect dandu-i de inteles ca o sa ajung sa-i povestesc si despre tatauj,fata intre timp mi-o povestit si despre un fost de-al-ei iar eu ca idiotu am lasat-o sa continue uitand ca nu-i bine,find atent la altele desigur :)),imi povestea cum un fost de-al iei o santaja cu parola de facebook si cu conturile de whats up sparte de el etc,oricum mi-am dat seama ca nu o fost ok ce am facut pentru ca am lasat-o sa continue,pana la urma natural am schimbat subiectul dar poate ca prea trziu deoarece fapta era consumata,intre timp am luat-o de mana spunandu-i ca ,,probabil o sa-ti fie mai cald”,fata mi-o zambit :),intre timp am luato si de cealalta mana,pastrandu-si zambetul o perioada,eu find foarte curios de viata ei intreband-o mai multe,Ea mi-o spus zambind ca :,,Prea mult ceri dela prima intalnire”,eu mi-am pastrat calmul,continuand conversatia,dar sincer inca nu stiu habar n-am ce nu fac bine….ajung pana intr-un anumit punct emotional in conversatie si nu pot trece mai departe,si se mentine un ritm constant lafel ca in toate intalnirile de pana acum,habar n-am dar ma simt cateodata limitat,desi am vazut in cursul lui taher despre ce sa discut,dar unu la mana nu am apucat sa le retin pe toate si 2-la mana timpu era prea scurt,cred ca intalnirea o durat vreo ora si 30 de minute,nu stiu ce sa zic dar am patit acelasi rezultat socant pe care am sa-l povestesc la final,intre timp fata so uitat in telefon si o spus ca trebuie sa ajunga la lucru si ca-i pare rau,eu am spus ca ok :),am sa te conduc pana intr-un anumit punct :),ea o acceptat trezindu-se cu inca o surpriza mai mare ca trebuie sa ajunga in 15 minute,si atunci am preluat initiativa ca sa luam un taxi pana la Mall,am tinut-o de mana si ea o acceptat asta,simtindu-se confortabila cu aceasta postura de cuplu,am luat un taxi si in timpul taxiul am sprijinit-o de mine si am intrebat-o cum isi petrece Revelionul,ea mi-o spus ca din pacate o sa fie Ospatara la o sala de nunti,iar eu i-am propus ca vreau sa o vad dupa ora 12 chiar daca si eu la randu meu am fost pretentend la o nunta in ziua respectiva,Ea mi-o spus ca :,,Chiar ai degand sa pierzi atata timp venind dela o nunta?”,eu i-am spus ca nu mi-e greu si ca nu am nimic de pierdut,iar ea o acceptat asta ramanand sa o sun in data de 31 vorbind mai multe despre asta,intre timp am ajuns la mall… tot eu am platit si taxiul punandu-i mana pe portofel ca sa nu indrazneasca sa o faca :)),si acolo am fost uimit de rezultat,am imbratisat-o,am tinuto atent cu ambele maini de sold,m-am uitat dragastos in ochi iei si am sarutat-o,am fost uimit de rezultat pentru ca nu o opus vreo rezistenta anume si din contra cred ca 70% eu l-am initiat si 30% ea,cand m-am apropiat eu o inceput sa se apropie si ea o fost un sarut scurt dar initiat si de ea nu doar de mine,o inceput cam asa :,,Ea:Incatata de cunostinta:),Eu: ,,Si eu” si  KISS ! :*,am fost foarte,foarte mandru ca insfarsit o mers bine toate nivelele din Ritualu de imperechere ,Abordare,intalnire si sarut (din prima intalnire),o fost o realizare foarte mare pentru mine pana cand sa ma trezesc 2-a zi in data de 31 cu dezastrul respectiv find foarte debusolat (UNDE DRACU AM GRESIT!!) 😦 😦 😦 😦 :'(,dupa sarut mi-o spus ca ramane sa ne sunam maine,am luat un taxi si i-am trimis intre timp si un mesaj:Eu:Ai Grija de tine ! :*’si ia mi-o trimis :Okay,boss:D,iar eu i-am trimis cat se poate intr-un umor arogant(Asta ii spui sefului tau :)) :* ) :).Am fost foarte mandru si entuziast ca o mers bine(asa am crezut eu),dar 2-a zi m-am trezit cu vestea socanta,am sunat-o si nu mi-o raspuns am zis ca probabil doarme sau este ocupata sa nu o stresez si intre timp primesc mesajul dela ea :15781097_1267051280018733_6574670939922281962_n.jpg

Nu mi-o venit sa cred :”(,am incercat sa o sun ca sa o intreb despre ce era vorba dar nici macar la mesaje nu mi-o mai raspuns,mi-am dat seama ca am gresit in timplu intalniri undeva dar nu imi dau seama de toate greselile care sunt,poate timpul o fost prea scurt,poate nu am initiat conversatile cum trebuie,chiar daca am vazut ca pe partea de kino si progresie fizica am progresat unpic fatza de intalnirile trecute,chiar imi dau seama ca imi trebuie o fundatie mult mai solida pe partea de datinguri deoarece atractia se pierde usor in timpul pauzei dupa date-ul respectiv,nu stiu cum sa zic dar parca la un moment dat nu mai simte dorul si nevoie de acele trairi deoarece nu sunt foarte consistente si intense,ceva nu fac eu bine si trebuie sa schimb neaparat dinamicile deoarece nu fuctioneaza nimic bine ca sa ma duca la un bun rezultat pana la 2-lea date si locul intim pentru sex.Bogdan tu ce crezi? din experienta ta ce crezi ca ar mai trebui sa fac cu aceasta fata respectiva?,mai este vreo sansa ca sa o recuceresc ?,gen sa o conving pentru a doua intalnire?,si acolo sa pot creste gradul de atractie ?,m-am gandit ca poate am muncit prea mult pe tot parcursul datingului,ca poate am incercat sa conpensez prin alte moduri fara ca sa-i influentez emotiile,tu ce spui ?,crezi ca ar fi o varianta buna sa o surprind din nou intr-o zi la lucru cu un trandafir si sa incerc sa o conving pentru a-doua intalnire incercat sa cresc gradul de atracite?,sau sa o las balta,oricum trebe sa ne apucam de lucru pe datinguri pentru ca nu mai pot continua asa …

Sincer m-am coportat prea ca un Good boy? de asta so pierdut atractia ?,sau timpul o fost prea scurt la dating ca sa se instaleze atractia mai puternic ? …

Puncte Bune:Am avansat asa unpic pe partea la calibrabre in legatura cu atingerile si am facut-o suficient de conforatbila cu mine in asa fel incat o contribuit si ea la sarut….

De imbunatatit:Trebuie sa imi dau seama ce discuti sa initiez in timpul intalniri ca sa se aprinda si sa se simta atrasa atat de puternic incat sa-si doreasca si alte intalniri,ca la nivelu care sunt nu fac decat sa obtin prima si utlima intalnire oricum e drept ca nu am apucat sa implementez in min toate conceptele noi,dar trebuie sa revizuim fundatia pentru ca deocamdata nu este suficient de solida, mai e de lucru asta este adevarul…..

Nota fetei respectiva:HP9

Leave a Reply

