The Dating 7 December

Era 4 decembrie :),din punctul meu de vedere turina cea noua de abordari o functionat foarte bine (struna),am abordato pe tipa respectiva si totul o decurs ca la carte comform planului.Tipa respectiva o fost suficient de impresionata si curioasa in asa fel in cat foarte usor so lasat convinsa ca sa iasa cu mine la intalnire si foarte usor mi-o dat numaru de telefon fara ca sa stea pe ganduri,m-am bucurat cand am vazut si simplu o mers abordarea,si asta m-am convins ca o functionat numaru era si bun nu era Fake,foarte usor o acceptat si propunerile mele in ce zi sa iesim si la ce ora :),dar din pacate la intalnire am comis cateva greseli in asa fel incat totul so soldat cu un esec total,am sa explic foarte amanuntit cum so desfasurat aceasta intalnire.in data de 7 decembrie(ziua intalniri respective),m-am imbracat casual,am sunat-o intre timp ca sa vad imi dau seama pe unde se afla si am ajuns inainte ei cu 10 minmai devreme,ne-am intalnit si ne-am indreptat spre locatie dandu-i de inteles ca o va astepta o atmosfera placuta unde va putea sa se destinta,pe drum discutia o fost sociala cu privire la imprejurarile din jur,am ajuns in locatie (case del Sole Sky restaurant,o atmosfera foarte comfortabila cu mine),cand am ajuns  sus am preluat initiativa de a o lua de mana si de a intra eu primul avand mana stanga orientata cu palma deschisa aratand zona cat de frumoasa e,desi o auzit si ea de acest restaurant dar nu o intrat niciodata in el si o fost oarecum fascinata de acest loc,i-am tras scaunul si ca sa se aseze si mi-am tras si eu deasemenea un scaun langa ea,si am inceput ca sa vorbim,am inceput sa o intreb despre ea,despre copilaria ei,depsre persoana ei incepand treptat ca sa -mi povesteasca despre viata ei incepand cu copilaria,fata mi-o povestit in din ce am auzit aceasta fata nu o avut traume,probleme in familie, vise spulberate si alte intamplari de genul,fata din ce imi povestea ea in mare mare am inteles ca o avut o copilarie minunta,intr-e timp i-am povestit si eu despre viata mea,si eu pana la 14 ani am avut o copilarie minunata insa dela 14 ani in sus numa tradegi si situati complicate si obstacole greu de depasit,insa eu cred ca am facut o greseala prea mult am vorbit despre viata mea cat de grea o fost laudandu-ma incaz ca nu ma insel adica probabil ca prea am dat aproape totu pe tava despre mine fara sa ma intrebe in comparatie la cat i-am spus,fata parea captivata de poveste,ii placea felul cum explicam,ador detalile explicate si amanuntite de mine,insa probabil ca nu prea am ascultato prea mult si pe ea,pentru ca prea ocupat eram ca sa dau din gura eu prea mult despre cat de erou am fost si am depasit obstacolele grele din viata mea(cea ce este si adevarat pana la urma chiar am fost sincer cu ea,am avut o viata pline de experiente mortale si intrigante),cand am analizat la rece cum sa desfasurat intalnirea mi-am adus aminte cum de am gresit in legatura cu vorbitul mai mult decat trebuie,fata intr-e timp imi spunea ,,Ok:daca tot ai tu mai mult de povestit”.Desigur am lasat-o si pe ea sa vorbeasca nu am vorbit numai eu dar cam daca stau sa ma gandesc in timp ce eram la masa cu ea cam 60% eu am vorbit si 40 % ea,cea ce este probabil si o greseala,ca am descutat despre puncte comune si or fost putine subiecte relevante,chiar daca m-am straduit ca sa le explic cat am putut eu de emotional(asa cum mo invatzat Razvan),era foarte incurajat de niste indicatori de teste pozitive,cand o luam de mana nu isi tragea mana era suficient de confortabila cu atingerie mele,si cand imi deschideam palma isi punea si ea mana lafel peste amea,cand duceam mana sus cu palma deschisa lafel si ea imi urmarea mana si si-o agatza de amea,acesti indicatori de test mo incurajat atat de tare incat am initiat sarutul intr-un mod destul de ridigid si anticipand,spunandu-i ,,observ sclipirea ta din ochi,uite-te mai bine la mine ca sa pot sa ma oglindesc in ei mai bine” si atunci am initiat sarutul intr-un mod rapid,fata so tras in spate spunand ,,nu inca”,eu mi-am pastrat calmul si am continuat de unde mergea bine,intr-e timp am propus ca sa comand ceva de mancare si am luat cu ea o masa copioasa cu fructe de mare,dandu-i desigur si din lingura mea ca sa manance intr-un mod romantic,continuand ca sa vorbesc,nu stiu ce sa zic dar conversatia o cam devenit la un raport de energie constanta nu so ridicat mai in sus tensiunea de atractie,habar n-am ce n-am facut bine pentru ca nu prea am fundati solide cu privire la datinguri,nu stiu sigur poate ca am vorbit eu mai mult decat trebuia,dela conversati sociale ajugeam in cele emotionale pe langa alte atingeri fine si cu mana prin par,dar cand ajungeam in conversati emotionale undeva in mijloc ma blocam si se mentinea un ritm de energie constanta si nu putea sa o duc intr-o stare emotionala sufiecient de deosebita ca sa accepte sarutul,desi era atenta si nu se plictisea cand ii povesteam,mai radea din cand in cand dar asta foarte rar(imi cam lipseste simtul umorului plus umorul arogant,o sa trebuiasca sa ma ocup si de aceste abilitati),intre timp am incercat sa ma joc cu ea pe seama ca vroiam sa mananc resturile ei scuipate in batista,dandu-i de inteles ca nu mi-e scarba de ea :)),fata nu ma lasa razand :)),o fost funny momentul,intre timp am facut niste poze (selfie) dar depe telefonul ei,i-am reamintit faptul ca mi-o spus ca ii place sa se plimbe si i-am propus ca sa ne plimbam prin parcul botanic find foarte aproape de locatia respectiva,iar ea mi-o spus ,,In alta zi,pentru ca am ceva treaba peste 30 de min”uitandu-se la ceas,eu am inteles si nu am insistat ca un disperat,am facut nota de plata si i-am prous ca sa mergem pe terasa ca sa admiram privelistea invelindo cu scacoul meu ca sa-i tina de cald,am facut niste poze si am surprinso cu un sarut pervers spunandu-i dami un pupic pe obraz dar m-am intors rapid catre ea ca sa o sarut si brusc so tras la timp :)),eu mi-am pastrat calmul si entuziasmul in continuare,probabil ca nu i-o prea placut felul cum l-am initiat acest sarut,intre timp am comandat un taxi,dar revenind in timpul intalniri fara ca sa-mi dau seama ca nu e bine,i-am reamintit de fostul printr-o intrebare destul de riscanta ,,pe care nu am sa o mai aplic niciodata” !(,,Cand ai plans ultima oara in fatza cuiva?”),aceasta intrebare o foloseam in scopul ca sa empatizeze cu mine un trauma pe care eu o am dela 14 ani in sus pentru ca nu mai am abilitatea sa plang”,si ea mi-o spus ,,Pai ??,in fata fostului meu prieten” si atunci pe moment mi-am adus aminte ca nu e bine,si am schimbat subiectul rapid,,revenid in prezent,in timpul taxiului i-am dat de inteles ca vreau sa-i cunosc si parinti,i-am comunicat ca vreau o relatie cu ea,cea ce probabil este contrariul seductiei din cate am citit eu,ca nu-ma dupa ce fac sex cu ea altfel vor sta lucrurile dar asta abea acum imi dau seama ca e gresit ce am facut,in timpul desfasurari drumului spre casa ei find trafic si profitand de asta am mai stat cu ea de vorba,find foarte multumit ca accepta sa stea cu capul lipit de pieptul meu si tot odata sa ma tina de mana,am intrebat-o ca ce gen de filme ii plac si cum ii s-ar parea ca intr-o zi din Carciun in caz ca nu pleaca altundeva sa vina la mine sa vedem un film,poate ca nu o fost o strategie tocmai buna pentru ca mi-am amintit ca prea isistent am fost cu stabilirea altu-i date din date-ul respectiv chiar daca era la sfarsit,cand am ajuns in fatza casei iei am sarutato!,dar faorte pervers si agresiv si pe neasteptate cand am vrut sa pup pe obraz brusc am pupato pe buze,reactia ei o fost neutra,stabilind ca sa ma vad cu ea in zilele urmatoare dar din pacat (FAIL),nu o mai avut si nu cred ca va mai avea loc 2-a intalnire cu ea vreodata probabil ca am facut prea multe greseli in intalnire ca sa ma isi doreasca 2-a intalnire,nu stiu ce sa spun Bogdan dar imi dau seama ca trebuie sa ne apucam serios de lucru cu privire la datinguri pentru ca tocmai de aia cu toate fetele respective cu care am iesit nu am ajuns mai departe decat maxim la un sarut dar dupa aia 2-a intalnire nu o mai avut loc cu majoritatea,nu vreau sa fiu teoretician nu vreau sa fiu filozof pentru ca intotdeauna voi mai avea de invatzat dar in opinia mea incaz ca nu este alta gradul de atractie si confort nu este consistent pe care il generez in intalnirile cu fetele in asa fel incat ca sa aiba loc si 2-a intalnire si asa mai departe pana intr-un loc intim si trebuie sa lucrez pe tema asta,din onestitate iti spun Bogdan ca decand m-am apucat de seductie mai intens find abordarile din 7 fete pe care le-am scos la date pe 3 maxim le-am sarutat dar tot degeaba pentru ca nu am ajuns la un bun rezultat cu ele deoarece gradul de atractie si de confort si raportul de energie este prea slab si se iroseste si 2-a intalnire nu mai poate avea loc,chiar daca sunt mandru ca insfarsit am gasit o Rutina de Abordat care 90%  functioneaza ca sa le fac o buna impresie si sa le scot la dating dar dela dating in sus nu se stie daca voi ajunge la un sarut cu ele sau nu,pentru ca inca nu am fundatie solida pentru asa ceva si trebuie sa construim.

Bogdan da-ti terog frumos seama unde sunt greselile si lipsurile…

Puncte Bune:Am reusit sa-mi pastrez camul si entuziasmul pe tot parcursul intaliri

De inmbunatatit:Trebuie sa stiu ce despre ce sa scut in general cu ea ca sa se simta foarte atrasa de mine sa o pot saruta fara prea multe obstacole de depasit si trebuie sa stiu si ordinea de calibrare cu privire la atingeri si initierea saruturilor plus oridinea conversatilor pe tot parcursul intalniri in asa fel incat sa fie suficent de consistenta gradul de atractie pe care in generez,daca asta trebuie..

Nota fetei respective:Hp 8.90 rox.jpg

 

Leave a Reply

